CITAT (Reserv @ 19-06-2006, 07:30)
CITAT (flaxss @ 18-06-2006, 22:01)
jag är extremnt argh på dom dom som gjorde dte jga hadde lätt velat att nån skött dom men ändå lätt odm leva så dom kan känna smmärtan eller göra lika dant på dom fast låta dom leva så dom känenr msärtan .
JAG VILL DOM PERSONERNA ALL SMÄRTA I VÄRLDEN
Flaxss, jag öppnade länken och stängde efter ca. 3 sekunder. Just den här har redan vart uppe i forumet förut, den är mer än vidrig och som jag förstått så såg du inte i närheten av klart den. Min frukost åkte upp fortare än kvickt den gången, det lilla djuret som för övrigt ser ut som en brun tvättbjörn flås faktiskt levande. Det sägs att pälsen blir vackrare om djuret bara klubbas till medvetslöshet och flås innan djuret dött, pälsen "står" då.

Under tiden dom flår det här djuret så vaknar det och sprattlar....då kom tårarna på mig i vart fall, men när det lugnade sig så trodde jag att nu är det stackars djuret äntligen dött.

När dom slutligen kastar djuret på kadaverhögen.........ja, då vart jag bara tvungen att springa och spy upp frukosten......det stackars djuret gör ett tappert försök att resa sig, lyfter på huvudet och med dom vackraste ögonen i världen så ser den sig om på dom andra skinnflådda djuren omkring.....och ingen visar sån barmhärtighet så dom ens då kan ta livet av djuret. Det är så man vill gråta igen fast jag inte sett det denna gången. Det är ytterst sällan ett djur är dött om dom ska ha pälsen till kläder, åtminstånne den här typen av pälsdjur. Så filmen är egentligen mycket värre än man tror om man bara sett början, den är vidrig.

Just nu skulle jag vilja ha en sån där gubbe man har på msn som gråter

jag såg lite inann dte tror jag jag såg framm till när dom flådde dne första sen lite frammåt där sen klarad ejga inte mer
jag blöev sååååååå arg kunde inte sova inatt
tänk dom lila djuren när dom föddes å lå där i varmen vid sin mammas sida . vilket slut på livet blev så lässsen å arg i går .
jag hadde nästan kunnat gjort vad som hlest för att se dom döda fyfan vad jga hatar dom som gjorde det .
jag önskar dom all smärta i världen all onska önskar jag dom all å hoppas dom får det med