Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> sommarpncering vindruva
          Åsa, mälardalen ...
          Inlägg 04-07-2006, 18:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 18 595
          Medlem nr: 31

Idag pincerade jag vindruvorna de hade vuxit något enormt i år och verkade kväva allt i sin väg. Ca 2kg unga blad fick jag ihop och iår experimenterar jag inte med vinbladsdolmar själv det är för varmt och för mycket jobb så jag skänker bort dem. Jag har en släkting som jobbar på ett ställe med många invandrare de blev förvånade när någon frågade om de ville ha vinblad de trodde inte att de odlades vin i sverige men efterfrågan fanns.

--------------------
          Mvh Åsa

Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Running Scared
          Inlägg 05-07-2006, 11:00
          Länk hit: #2

Gäster

CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,04-07-2006, 19:08)
          Idag pincerade jag vindruvorna de hade vuxit något enormt i år och verkade kväva allt i sin väg. Ca 2kg unga blad fick jag ihop och iår experimenterar jag inte med vinbladsdolmar själv det är för varmt och för mycket jobb så jag skänker bort dem. Jag har en släkting som jobbar på ett ställe med många invandrare de blev förvånade när någon frågade om de ville ha vinblad de trodde inte att de odlades vin i sverige men efterfrågan fanns.

Jag tar åt mig när du säger ordet 'invandrare'. det är så smaklöst att kalla dom det, det heter blattar och negrer. mad.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 15-08-2025, 00:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon