Hej jåj!
Det kanske ger sig när jag får växthuset men... ska jag borra ett slags avrinningshål i bottenprofilen? Jag trodde mossa och alger enbart var ett problem för polykarbonathus.
Just det, popnitning har jag hört talas om. Vad bra att du nämnde det!
Jag köpte två extra fönster, så totalt blev det fyra luckor på 9 m3, med 3 automatiska lucköppnare.
Jag försökte hitta stället där jag såg att man inte kunde eftermontera öglor, beslag och sånt, men jag hittade det inte. Jag misstänker att det är något jag drömt. Det händer ibland, att jag drömmer vissa sådana saker, att jag läst eller sett på tv eller pratat med någon, och det är så verkligt att jag inte kan skilja det från det som har hänt. Så det är mycket möjligt att jag har inbillat mig att det skulle vara problem med eftermonteringen...
... och för övrigt sa min man, att om det inte fanns eftermonterbara beslag och brickor och sånt, så skulle han fixa det, så det är inte längre något jag funderar över
Åhhh, jag längtar så.... och till januari, när jag sitter med frökataloger, och har riktiga grejer att dra upp plantor med! JAg ska köpa växtlampa då också, så att jag får ordentliga, täta plantor!
/Emma