Hej allihop! Jodå, jag har också funderat på det där med att försöka vara still med husvagnen... Och mathållet blir ju enklare när man är ute, Bullens med bröd kan vi inte vara utan t ex. Men diska - nej, det får jag honom inte till! Engångstallrikar och -muggar blir det alltid, men riktiga bestick att äta med och lite snyggare glas till kvällsvinslurken... Och grytor och stekpanna får ju också diskas...
En sak som är SKITBRA (

) med Fridolf är att han tömmer toatanken - det skulle jag inte klara utan uppkastningar!!! Men jag brukar - så långt det är möjligt - använda campingarnas toaletter, för att vi inte ska behöva tömma så ofta.
Han tycker att det är så roligt att grilla, om jag fixar alltihopa - även tända grillen, vakta glöden, fixa maten och grilla.
Jag har nog skämt bort honom... Men han är en vänlig och snäll natur...
Jag får försöka fundera ut något sätt att få det lite mer hejsan när vi är ute - något som gör att det blir lite större skillnad på vardag och husvagnsdag...
När jag studerat färdigt och fått jobb, ska jag bjuda Fridolf på restaurang när vi är ute - så får han bjuda igen...
Hälsar Selma