Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hundtset, vilken hund är du
          astrid.m.s
          Inlägg 23-07-2006, 12:09
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 813
          Medlem nr: 4 157

Hundtest

Jag blev en Berner sennen

--------------------
          zon V

user posted image

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Magdis
          Inlägg 23-07-2006, 22:51
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Jag blev en:

Grand danois
          Grand danois är en stor, hög, uthållig och kraftig hund. Den är intelligent och mjuk, men också modig. En grand danios är vänlig, kärleksfull och trogen mot sin familj - i synnerhet mot barn. Grand Danois har ett stort behov av kroppskontakt med sin ägare och kan sitta i timtal i med huvudet i knät för att bli klappad. Dagens grand danois är en okomplicerad hund som inte har specifika aktivitetsbehov som måste tillfredsställas. Den behöver inte valla, jaga eller träna avancerad dressyr för att leva harmoniskt. Den behöver dock god omvårdnad, sällskap och promenader. Grand danois är vänlig till sin natur, den vill ha kroppskontakt och kan ligga länge länge med huvudet i matte eller husses knä och låta sig bli klappad. Grand danois älskar att ligga i sängen gotta sig och tror gärna att den är en knähund.

När jag bara såg bilden så tänkte jag att det här stämmer inte ett dugg men efter att ha läst texten stämmer det nog inte så illa! Jag trodde jag skulle bli en liten långhårig tax eller pudel eller nåt. biggrin.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-01-2026, 03:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon