Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Enn sann saga....., om kroppens språk:)
          aurinko
          Inlägg 23-07-2006, 15:17
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 227
          Medlem nr: 8 236

Mina händer är i krig med varandra ! Den vänstra handen säger till den högra:DU ÄR SÅÅÅ LAT och den högra handen hojta tillbaka:VA;det är jo jag som ALLTID gör ALLTING;när har du någonsin gjort något mer än stoppat mat i munnen på den STORE LEDAREN och kolla nu som hon ser ut !!!
          Den vänstra handen svarar:Pah;om det vore bara du som fick bestämma så skulle DEN STORE LEDAREN för alltid fastnat i sin skaparfåtölj och hela hemmet vore full av dockor,målningar,stenar,papper,glitter,färger..... .
          Den högra handen fräser så att det sprutar:DEN STORE LEDAREN skulle jo dör om inte hon fick ha sina saker,hon lever inte av mat allena !!!

Nu kommer fötterna och lägger sig i bråket och säger drömmande: Uj uj uj vad vi längtar till tiden då vi fick vara i skogen och plocka blåbär,och bygga en koja;det var tider det ;numera får vi bara gå runt kvarterett och så ligga i den store ledares varma säng i timme efter timme:vi tycker att den store ledaren är så lat och riktigt dum !

Nu blev det äver fart på öron som ropade:förr i tiden ville den store ledaren lyssna på fågel sång om morgnarna och på stormarna och åskan,numera hör den store ledaren jo ingenting !

Och så kommer även ögonen och riktigt gråter en lååång klagosång om allt som de har gått miste om under de senaste månaderna:vi undrar så om den store ledaren tro att hon är redan död fastän vi alla lever jo;hon fattar bara inte hur bra hon har det som har oss alla !!!

Uj uj uj uj så dum som jag känner mig nu !!!!!

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          aurinko
          Inlägg 24-07-2006, 22:05
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 227
          Medlem nr: 8 236

Ännu har inte Kalinsi kommit hem och jag vågar knappt gå och lägga mig men det måste jag eftersom jag börjar bli så trött sååå att mina ögon går snart i kors.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 20:53

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon