CITAT (yrian @ 30-07-2006, 16:19)
En trappa, minsann, som ju är lite svåra att bygga... har jag hört. Fin!
Jag har byggt en båt en gång... fast jag har ingen bild på den... vilket nog är lika bra det... Men i alla fall!
Annars är det mest pojkvännen som bygger när det ska till att bli nybygge. Möjligen att jag borrar och skruvar lite... men herr ingenjören släpper ogärna såg och hammare och ser allmänt fjärrskådande ut när han bygger, så då går jag in och bakar bröd i stället... Fast det kanske blir annorlunda när hönshuset ska byggas, men det hänger det nog på mig i så fall, att ta för mig!
Jaså ... jaja ... ok då ...
Men du Yrian, du är lite väl blygsam nu för jag vet att du renoverat din mammas sommarstuga, byggt en komplett segelbåt från bara brädor

, renoverat stora delar av huset du bor i idag och så vidare ...
Mina samarbetssvårigheter beror inte på att jag misstror din hantverksskickligthet utan på att jag inte riktigt vet vad jag bygger förrän det är klart.

Här finns gott om jobb att utföra i gamla skruttiga huset och jag har ju antytt att jag ska lära mig att baka bröd så rollerna kanske är ombytta innan du vet ordet av.

Fru Berglund : Tjusig trappa ! Klart att kvinnor kan ! Tråkigt att det ens skall behöva sägas ...