CITAT (Hasse_h @ 18-08-2003, 16:02)
Man kan alltid leta lite till, och lite till, och kanske ännu lite till. Kanske man hittar något som är ännu lite bättre och ännu lite billigare.
Exakt vad jag tänkte när ditt förslag dök upp! Jag har nämligen velat fram och tillbaka och varit halvsugen på att skaffa nåt men inte kunnat bestämma vilket osv... Därför var det en lättnad att äntligen komma till skott!! Tack för ditt initiativ - toppen!
Jag har full förståelse för att du släpper organisationen av det här - kanske jag får tummen ur och gör en beställning nu ...eller senare när jag har mer tid och lust att ägna mej åt den virtuella trädården i stället för den levande som kräver mer tid än jag har just nu.
I vilket fall som helst tycker jag det är en bra ide att fortsätta tänka i banorna att skaffa samma program. Halva nyttan kan ju vara just den att det finns flera användare som har kontakt och kan samarbeta med växtlistor och liknande. Att man kan hjälpa varann över trösklar är ju också ett stort plus i sammanhanget.
Ser fram emot dom första rapporterna om hur det är att använda!
Gunilla
P.S Har beställt program från U.S:A flera gånger genom åren, ibland har det blivit utan tull ibland med - lite lotteri. Chansen att det ska slinka igenom är nog större för ett ex. än för fler så det kanske är smart att beställa individuellt av den anledningen.