Hej på er och tack för alla svar. Det var ju roligt att ni tyckte om bilderna. Annars hade det ju varit bedrövligt. Annelie. Var det "jag tror hon kan det" du syftade på, och den spanska räven som rev en annan räv. Till alla er andra vill jag säga, att utan Annelie hade det inte blivit några bilder. Så henne är jag skyldig stort tack. Förresten, lycka till med dammen, sedan får du upp till bevis. Hasse. Jo du, det är busenkelt att fixa en fontän. Inte är det dyrt heller om man jämför med mycket annat skrot man slänger pengar på. Så det är bara att sätta igång. Sedan är det upp till bevis för dig också. In med bild bara. Kajsa. Louise Odier på bilden är 3-4 år. Nej den lilla rosen var inte Helenae. Detta är en liten sak som jag inte kan placera. Om den ändå hade doftat som Helenae. Maudan. Ojoj, så mycket rosor du strör. Kan bara allra mjukast buga och tacka. Roligt att du tyckte om dom. Om du har lust att titta, har det kommit in flera bilder. Gunvor. Tyvärr var det inte ljuvliga Nevada. Den är ju både stor och har så vackert böjda grenar. Denna ros var raka motsatsen, liten, spretig, doftlös och ynklig, men dom få blommor som var, var så här vackra. Anne. Så du tyckte om rosorna. Ja det är du inte ensam om. Det gör jag med. Men man blir glad när folk tycker om det man har. Jodå, det har kommit in mera i albumet, så bara titta. Ariana. Jo vi har nästan morgonsol. Tyvärr snor skogen dom tidigaste strålarna, men framåt 8-9-tiden tittar den fram. Jovisst, sju tusenskönor nedsatta i gräsmattan blev tusentals bara på 4-5 år, och det var precis vad jag ville ha.
|