CITAT (sarah68 @ 29-08-2006, 14:07)

...ja....det är alltid odla till lunchen....
och större delen av dagen...tillhör dem som jag surfa mer eller mindre obegränsat under hela arbetsdagen....
Hu ja. Att sitta ensam vid ett bord inget vidare. Men någonstans så ligger det lite psykologi i var man placerar sig också, vad man signalerar helt enkelt. Har du tänkt på det.
Attt sätta sig i hörn signalerar att man vill vara ensam. Sätter du din väska på en stol bredvid i stället för på golvet säger det också kom inte hit osv. Det finns jättemånga inbjudande respektive håll sig borta signaler som vi inte tänker på riktigt.
SÅ varför inte studera folk i matsalen och var lite taktisk......
Och inte är det något problem för en tant på 38 att umgås med killar på 20 år. Man får anpassa sig lite bara. Jag är snart 50 och killarna på vissa jobb jag har är mellan 20-25 och de frågar mig ofta om jag vill följa med.
För några år sedan när jag fortfarande hade häst så tog jag in en sommarhäst med husse. Både hästen och killen var tjugo år och vi kom jättebra överenns. Vi var ute vid sjutiden varje morgon och red. Och det var han som tjatade så det blev mycket ridet den sommaren.
Jag brukade skoja om att jag hade en dejt med en ung snygg tjugo-åring. Fast det var oklart vem jag hade dejten med, grabben eller hästen.
Så snälla du, lägg bort åldersnojan, den kan du ägna dig åt sisådär om fyrtio år eller så. Under de nästa fyrtio åren så ta alla chanser livet har att erbjuda i stället och HA KUL