Det händer väl ibland att det uppstår en och annan nätromans. Inget fel i det. Fast jag tycker nog att det känns skönast ifall man i så fall kan hålla det privat.
Nätromanser brukar ha en tendens att bli ganska erotiska om man säger så.
Och jag har inget emot erotik, bara man håller den privat. OCh jag har inget emot en fräckis heller om den inte är privat utan av mera allmän karaktär.
Men när folk börjar joddla på en sajt om att värma lakanen åt varandra, jag bäddar rent tills du kommer och en massa andra kanske ännu mera privata grejor om vilka kroppdelar man skall använda till vad osv. Då tycker jag att det blir lite obehagligt. Jag vill inte läsa om folks privata erotiska tankar man bollar mellan sig.
Och blir då folk lite uppeldade så glömmer de lätt var de sitter och skriver någonstans. De har kanske haft ett privat samtal via msn eller PM och så fortsätter de rakt av bara på sajten vilket har hänt.
Jädrigt otrevligt i min smak fast kanske inte i andras. Och en tråd där det förekommot denna typ av snack, den skriver jag bara inte i. Mitt val visserligen men det står jag för.
Chattar brukar ha en tendens till att slå över åt intimt sex-snack och då känner jag nog att skulle så bli fallet, då vill jag nog ens inte skriva på sajten heller.
Skulle faktiskt känna det riktigt genant ifall mina barn skulle gå in här och så att säga hitta morsan bland en massa intimt snack.
Inte för min del, fast jag vet inte vad andra tycker i ärendet. Ifall det är jag som är en stenåldersfossil eller om andra inte törs säga vad de tycker.
|