CITAT (Bettson @ 04-09-2006, 12:36)
CITAT (Fizzgigg @ 04-09-2006, 12:20)
CITAT (Castea @ 04-09-2006, 11:42)
Har ni någonsin bett en man tillfälligt hålla er handväska?
De jag bett har sett väldigt besvärade ut.
"Hjälp, HUR håller jag i en SÅN HÄR? Snälla, kom och befria mig från den fortast möjligt!!"

Att hålla i den med någon form av värdighet är väl inte så svårt. Jag skulle däremot inte ge mig på att försöka hitta något i en "traditionell" handväska, inte så mycket för att jag inte skulle hitta det jag letade efter utan för att jag troligtvis skulle gå vilse och aldrig hitta ut igen. Jag kan tänka mig rubriken i tidningen:
Man spårlöst försvunnen i handväska. Räddningstjänster tänker inte ens försöka. "Är man så korkad får man skylla sig själv." Turligt nog har min bättre hälft en handväska som är så liten att det knappt ryms en skrymmande åsikt i den så jag känne rmig trygg i alla avseenden.

jamen sedan så kan man faktist se, gärna hos tjejer i tonåren ner de skall ha en sak i sin handväska.
Så börjar de plocks upp innehållet på bordet och de staplar och staplar grejor. När de väl hittar grejen de skall ha (gammelnalles förslag om blixtlås vore inte dumt) så är högen på bordet tre gångner så stor som handväskan
Jag måste säga att jag blir alltid lika imponerad. Jag menar bara att man måste vara väldigt duktig för att lyckas stuva in allt på så liten rymd.
Nästan så att de borde göra en yrkestalang av det, för jag skulle då inte klara det.

Det är ju en bra idé, det borde ju vara en underbar egenskap för lagerpersonal.
*Den okunniga chefen krafsar sig i huvudet*
- Jag begriper inte hurman får plats tre personbilar, fem SJ-pallar med brödrostar, åtta tvättmaskiner och ett mysigt lunchrum i ett lagerutrymme på sex kvardatmeter.
- Inga problem, men det ser lite ödligt ut borta i högra hörnet.
It's not the years, honey, it's the mileage.