Jag är en ganska nybliven lastbilschaufför på 19 år, "snart 20" vill jag tillägga.

Bor än så länge hemma hos mina föräldrar men försöker hitta nån bra lägenhet i en stad 6 mil bort där min tjej bor.
Tycker om allt som har motor och går att köra; luft, mark eller vatten spelar ingen roll.
Brukar sitta vid datorn alldeles för mycket och slutade nästan helt se på tv när dom släckte ner det analoga nätet (i maj).
Tycker att djur och natur ska få sköta sig själva så mycket som möjligt, därför lite "anti-jakt". Älgar kan dom väl få skjuta om det nu är så roligt, men låt vargarna och björnarna ta den mat dom behöver först...
Skulle gärna vilja ha en ödla som husdjur om det inte vore för en sån massa krångel-mat, syrsor och så.
Har dock en katt, som är världens bästa (så klart).
Lyssnar helst på Lars Winnerbäcks gamla låtar (före ca 2000) men det mesta går bra.
I sportväg gillar jag mest bandy (Edsbyns IF) och de flesta motorsporter.
Om jag skulle råka titta på TV så blir det helst nåt med Fredrik&Filip eller Seinfeld.
Växtmässigt så tycker jag bäst om "exotiska" växter. Palmer, kaktusar och passionsblommor framför allt.
Politiskt till höger och skostorlek 44, nån mer info som önskas?

Puh, där fick jag nog med det allra mesta, skönt, nu kan jag länka till det här inlägget om det blir några fler såna här "presentera dig själv"-trådar..

Justja, Queen gillar jag också.