Jag är 2 barns far (3,5 och 0,5 år) 32 år gammal, egenföretagare med på tok för mycket och många ideer.
Bor i villa på landet, eller ja 7 min från Kungsbacka och 20 från Gbg. Har så stor tomt jag vill med tanke på att jag kan utöka den när jag vill.
Sysslar på fritiden med mitt akvarie på 1500 liter, bygger på huset och trädgården, tränar, seglar nän månad per sommar samt umgås med vänner.
Är lite väl vild med ideer som sagt har just nu dessa projekt påbörjade: Biorum Kontor Barnkammare badrum bastu klädkammare plantering av gammal oxelhäck vedbod 100 kvm berså med pergola barskåpsbyggnation betong utemöbler, 1 soffa samt 2 fåtöljer
Det jag får klart blir oftast nåt riktigt genomtänkt och genomarbetat, men då jag är petnoga på hur det skall bli så lägger jag på tok för mycket tid på mina projekt.
Tur att man har nästan lika intresserad fruga samt dotter som gillar snickra.
En sak jag vill testa någon gång: Finns hur mycket som helst jag vill göra men bygga damm, segla till höga kusten, åka nån månad till Asien och lära mig fridykning seriöst
Favorit saker: familjen, design i alla dess former, avkoppling med goda vänner, jazz
--------------------
Magister Mundi sum!
|