ja du om det hade varit lätt så skulle jag naturligtvis gjort det.....kan inte ta hela historien för det skulle bli en lååång historia....kan säga så här.. på fre natt vaknade jag och sa att han skulle dö, sen efter en stund (som vanligt) så lugnade jag ner mig och sa till familjen nej men det var ju bara en dröm.
senare på dagen så ringde hans familj och frågade om vi hade hört något från honom och vi sa nej...min sambo var med polis och vänner och familj och letade..... jag sa hela tiden varför letar ni där? när han finns där...
sa till sambon för att man vill inte ha idiot stämpel i pannan...
polisen var ute vid stället och letade men fann bara kattspår i snön...
2 dagar senare ringde dom och ville att sambon skulle följa med för att en kille som stämde på beskrivningen hade flytit upp på stället ...och det var han. Dom kom fram till senare att han hade drunknat på fre kväll
kan säga att det knäckte mig ordentligt... för jag skulle INTE velat ha den föraningen det är jobbigt att leva med....
min mamma är så van vid mina drömmar så när jag ringde henne och grät när dom hittade honom så sa hon Malin säg för gud skull att det inte var "där" dom fann honom
nu var det inte meningen att det skulle bli långt svar men svårt att förklara på annat sätt...men gudarna ska veta att jag bett många gånger om att inte ha mina drömmar som tom gjort att jag ska flyga hem när jag varit borta mm pga att det är så starkt