Drömmar... brukar jag inte försöka tyda vad de betyder
Men jag vet att jag många ggr har haft sanna sådana.
T.ex så har jag varje gång döttrar och sonhustru väntat barn... drömt om bebisar natt efter natt efter natt och också berättat om drömmarna, frågat om någon väntar smått men.. nej...
fast efter några veckor så har de fått bekräftat.
Likadant när min brorsa skadades då han jobbade på Volvo i Södertälje (tror jag det var)..berättade för mamma om drömmen... hon sa, såna drömmar kan man ha... inget att bry sig om... tills telefonen ringde på dan och det meddelades att brorsan skadat sig.
Drömde under lång tid nästan varje natt samma dröm... att vår mellandotter som då var under året... råkade ut för drunkningsolycka på ett utebad som inte ens fanns, och vid hennes sida gick en lillasyster ... som inte heller fanns.
Den drömmen var sååå otäck att nästan hela släkten fick ta del av.
Fem- sex år senare... hade hon fått lillasyster och ett utebad hade byggts... då höll hon på att drunkna i en av bassängerna.
Då påmindes jag om mina drömmar av en svägerska som när hon hörde om incidenten skärrad ringde och påminde om drömmen jag berättat om så många gånger.
Min dröm hade varit spegelvänd visade det sig... men alla byggnader fanns och hade samma röda färg som jag sett i drömmarna.
Många fler liknande händelser har jag drömt om strax innan eller lång tid... innan det hänt.
Tror faktiskt att det finns mycket som vi och ingen annan kan förklara.
Men trots det detta så har jag svårt att tro på att någon "ande" t.ex varit och tänt ett ljus hos någon...
sån är jag.