CITAT (Gossen Ruda @ 20-09-2006, 21:35)
Jag tror definitivt inte att Malin är mer eller mindre tokig, bara mycket skärpt och analytisk och med stor inlevelseförmåga. Såvida du inte bluffar och ljuger men det verkar otroligt.
hm nej det finns ju inget att vinna på det....att välja det för skojjs skull är inte för mig så roligt är det inte...
det senaste som hände mig var att jag vaknade kl 03.00 och storgrät...jag drömmde att min mamma åkte ambulans föratt hon hade ont i hjärtat....jag gick upp lugnade ner mig och tänkte att nu var det ju bara en dröm...mamma skulle ju ringa om det var något
efter ett tag var jag så pass lugn att jag gick ner och la mig igen...vaknade på morgonen av att telefonen ringde det var mamma.. hon sa bli inte orolig nu Malin men.....då sa jag ja du har varit på sjukhus för att du inatt hade ont ....mamma skrattade och sa jaha du har drömt.
berättade att jag vaknat kl 3 då sa hon att hon hade varit uppe på natten mellan 02 och 03 och haft ont och tänkt att hon nog måste ringa ambulans...men hon kände sig lite bättre och väntade till morgonen och gick ner till husläkaren som tog ekg....
så där stämde det ju inte med att hon åkte ambulans men....
ja det finns ju en del historier men ska inte trötta ut er ang detta lite kulatt få berätta bara och nej jag bluffar inte....skulle såra för många runt om mig som är mig kära om det var så och det skulle jag ALDRIG göra