ja folk e ju rätt så konstiga ibland ,man blir ju rätt så förvånad om en vilt främmande människa gör sådär .Det bästa är antagligen att kunna skratta åt det då mår man nog bäst själv
Nu kommer en av mina taxihistorier igen för en dag när jag körde taxi så fick jag in en gammal dam som stod o vinkade på gatan
hon kliver in o sätter sej o börjar direkt efter att hon sagt adressen att säga dumma saker provocerande saker o jag som den diplomat jag är försöker mildra o få på bättre humör men hon fortsätter att provocera så det slutar med att vi sitter o skriker åt varandra i bilen en riktig urladdning för jag vägrar att ta skit från vem som helst
nå då vi kom fram till hennes adress så betalade hon en ganska kort körning så det va ingen dyr resa men här kommer det mest fachinerande jag klev ju ur o öppnade dörren så som man gör i branchen och så får jag femti spänn i dricks
snacka om att jag stod där stum o gapande o tittade efter henne då hon klev in i sin port
Jag stod o tänkte o undrade o kom på att hon helt enkelt behövde ladda ur sej sin ilska på någon o att hon också var villig att betala för att få göra det o jag tror att hon va nöjd med min reaktion
ja så kan de gå ensamma människor har ingenstans att ladda ur sej o då kommer kanske oskyldiga i skottgluggen inte för att det gör det hela mer förståeligt men vi är ju bara människor