CITAT (Inga från Närke @ 10-10-2006, 22:13)
Kan inte rösta finns inget för mig. Jag använder inte BH.
Trodde jag var ensam om det, skönt att man inte är det
Har aldrig haft BH och kommer aldrig ha det heller.
Har alltid varit känslig för saker som sitter åt, har t.ex. alltid v-ringad tröja för att jag inte klarar att ha nåt direkt mot halsen, när jag var liten hade jag aldrig strumpor för de var obekväma och satt åt och kan fortfarande störa ihjäl mig när strumpor sitter snett eller ojämnt.
En annan bidragande faktor var nog att jag när jag växte upp bodde hos pappa så det var aldrig nån som "lärde" mig använda BH och när jag var ung och smal så hade jag nästan inga tuttar alls så då behövde jag ingen.
Nu skulle jag gissa att jag har C-kupa och visst skulle jag nog behöva BH för att hålla upp och visst tycker jag själv att det är snyggare när tuttarna sitter längre upp men nu är de så hängiga redan så skit samma. Dessutom mår jag fysiskt illa och vill bara skrika rakt ut (tänk på tavlan skriket) när jag sätter på mig en BH, klarar det helt enkelt inte!
BH:ar sitter alltid åt, vet inte hur många jag provat, finns helt enkelt inget som känns som en andra hud för mig. Nu har jag gett upp och insett att det helt enkelt inte finns nån så de får hänga fritt.