|
Vad för bh storlek har ni?
Hoho, ännu en såndär klassisk internettråd som är värdelös utan bilder  Tillägg : inte illa ment alltså, tycker bara det var en underlig tråd  Fast, inget fel med den heller såklart.
Inga från Närke
10-10-2006, 21:13
Kan inte rösta finns inget för mig. Jag använder inte BH.
Det beror på om jag är gravid eller inte!
forget-me-not
10-10-2006, 21:20
CITAT (Inga från Närke @ 10-10-2006, 22:13) Kan inte rösta finns inget för mig. Jag använder inte BH. Varför inte? Själv har jag storlek D.
CITAT (Inga från Närke @ 10-10-2006, 22:13) Kan inte rösta finns inget för mig. Jag använder inte BH. I och för sig kan inte jag heller påstå att jag använder BH:n särskilt ofta...därför att det är obekvämt tycker jag. Men på dem som ligger i garderoben är det C och på amningsvarianten D.
själv har jag h kupa men har bh sällan
forget-me-not
10-10-2006, 21:26
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-10-2006, 22:22) I och för sig kan inte jag heller påstå att jag använder BH:n särskilt ofta...därför att det är obekvämt tycker jag. Vad olika det är! Själv så tycker jag det är obekvämt att inte använda BH.
Jag är aldrig utan BH, mer än då jag sover förståss. Tycker det är fruktansvärt obehagligt att inte ha behagen på plats. Skulle jag inte ha BH skulle ju behagen vara ivägen precis överallt och vad slängigt det skulle bli
CITAT (Tezzla @ 10-10-2006, 22:32) Jag är aldrig utan BH, mer än då jag sover förståss. Tycker det är fruktansvärt obehagligt att inte ha behagen på plats. Skulle jag inte ha BH skulle ju behagen vara ivägen precis överallt och vad slängigt det skulle bli  jag tycker att de är en stor frihet att vara utan bh. men ibland är de i vägen men de får man ta
CITAT (forget-me-not @ 10-10-2006, 22:26) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-10-2006, 22:22) I och för sig kan inte jag heller påstå att jag använder BH:n särskilt ofta...därför att det är obekvämt tycker jag. Vad olika det är! Själv så tycker jag det är obekvämt att inte använda BH.  Det är nog som man är van skulle jag tro. Men just för tillfället är det nog ändå bekvämare att ha den på...blir gaaaalen när de nöter mot magen!
oj vad många med h kupa men vissa kanske bara skämtar
forget-me-not
10-10-2006, 21:51
CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:25) själv har jag h kupa men har bh sällan Men är det verkligen bekvämt?
CITAT (forget-me-not @ 10-10-2006, 22:51) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:25) själv har jag h kupa men har bh sällan Men är det verkligen bekvämt?  ja då
forget-me-not
10-10-2006, 21:53
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-10-2006, 22:42) Det är nog som man är van skulle jag tro. Jo, så är det säkert.  Jag har haft turen att hitta en jätteskön BH som passar mig som en extra hud, den är helt underbart skön att ha på sig.
Halaj!
Både det första och sista alternativet stämde in på mig, men då man inte kan välja båda så valde jag inte alls...
//T
CITAT (Tapio @ 10-10-2006, 22:55) Halaj!
Både det första och sista alternativet stämde in på mig, men då man inte kan välja båda så valde jag inte alls...
//T Har du räknat med att få bröst nån gång då?  Annars så kanske du kan räkna bort alternativet "har inga bröst ännu".
forget-me-not
10-10-2006, 21:58
CITAT (Tapio @ 10-10-2006, 22:55) Både det första och sista alternativet stämde in på mig, men då man inte kan välja båda så valde jag inte alls...  Fast eftersom det står "ennu" i det första alternativet så avses nog yngre personer av kvinnligt kön.
Det beror på vart i månaden jag befinner mig. B-kupa, men ju närmare PMS-helvetet: med nöd och näppe B-kupa.
CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-10-2006, 22:57) Har du räknat med att få bröst nån gång då?  Annars så kanske du kan räkna bort alternativet "har inga bröst ännu".  Halaj! jo, om man spanar på gubbar - på badstranden - som passerat pensionsåldersgränsen så har de flesta "hängpattar". Kanske inte så stora, men desto hängigare. Så visst, jag räknar med att få bröst, jag har bara inte åldern inne riktigt än! //T
CITAT (Tapio @ 10-10-2006, 23:13) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-10-2006, 22:57) Har du räknat med att få bröst nån gång då?  Annars så kanske du kan räkna bort alternativet "har inga bröst ännu".  Halaj! jo, om man spanar på gubbar - på badstranden - som passerat pensionsåldersgränsen så har de flesta "hängpattar". Kanske inte så stora, men desto hängigare. Så visst, jag räknar med att få bröst, jag har bara inte åldern inne riktigt än! //T
Summersun
10-10-2006, 22:20
e kupa
fruberglund
10-10-2006, 22:20
CITAT (Inga från Närke @ 10-10-2006, 22:13) Kan inte rösta finns inget för mig. Jag använder inte BH. Trodde jag var ensam om det, skönt att man inte är det Har aldrig haft BH och kommer aldrig ha det heller. Har alltid varit känslig för saker som sitter åt, har t.ex. alltid v-ringad tröja för att jag inte klarar att ha nåt direkt mot halsen, när jag var liten hade jag aldrig strumpor för de var obekväma och satt åt och kan fortfarande störa ihjäl mig när strumpor sitter snett eller ojämnt. En annan bidragande faktor var nog att jag när jag växte upp bodde hos pappa så det var aldrig nån som "lärde" mig använda BH och när jag var ung och smal så hade jag nästan inga tuttar alls så då behövde jag ingen. Nu skulle jag gissa att jag har C-kupa och visst skulle jag nog behöva BH för att hålla upp och visst tycker jag själv att det är snyggare när tuttarna sitter längre upp men nu är de så hängiga redan så skit samma. Dessutom mår jag fysiskt illa och vill bara skrika rakt ut (tänk på tavlan skriket) när jag sätter på mig en BH, klarar det helt enkelt inte! BH:ar sitter alltid åt, vet inte hur många jag provat, finns helt enkelt inget som känns som en andra hud för mig. Nu har jag gett upp och insett att det helt enkelt inte finns nån så de får hänga fritt.
CITAT (Tapio @ 10-10-2006, 23:13) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-10-2006, 22:57) Har du räknat med att få bröst nån gång då?  Annars så kanske du kan räkna bort alternativet "har inga bröst ännu".  Halaj! jo, om man spanar på gubbar - på badstranden - som passerat pensionsåldersgränsen så har de flesta "hängpattar". Kanske inte så stora, men desto hängigare. Så visst, jag räknar med att få bröst, jag har bara inte åldern inne riktigt än! //T  Se till att hålla skinnet spänt då bara så blir det inga hängtuttar!
Snöflinga
10-10-2006, 23:02
Lyllos ni som har små bröst och kan skippa bh:n ... Men med DD-kupa är det ett måste i offentliga sammanhagn ( inte kul med tuttar som hänger och misstänkliggör stundande graviditet ( med lätt överdrift ) Privat, för det mesta gäller bh- löst ... skönt för axlar och nacke att slippa band som tynger
forget-me-not
10-10-2006, 23:17
CITAT (Betty @ 10-10-2006, 23:09) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?  undrar jag med vad är det, som är så intressant med folks kupstorlek på BH-n?
forget-me-not
10-10-2006, 23:36
CITAT (pejori @ 11-10-2006, 00:27) CITAT (Betty @ 10-10-2006, 23:09) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?  undrar jag med vad är det, som är så intressant med folks kupstorlek på BH-n?  Det frågas väl om en himlans massa saker här på småprat som egentligen inte är intressanta i det stora hela. Men vem avgör vad som är intressant eller inte? Och varför skulle denna fråga vara mer ointressant än någon annan? Man behöver ju inte svara om man inte vill.
CITAT (forget-me-not @ 11-10-2006, 00:36) CITAT (pejori @ 11-10-2006, 00:27) CITAT (Betty @ 10-10-2006, 23:09) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?  undrar jag med vad är det, som är så intressant med folks kupstorlek på BH-n?  Det frågas väl om en himlans massa saker här på småprat som egentligen inte är intressanta i det stora hela. Men vem avgör vad som är intressant eller inte? Och varför skulle denna fråga vara mer ointressant än någon annan? Man behöver ju inte svara om man inte vill.  Jag frågade eftersom jag tycker att det skulle vara intressant att få veta varför hon vill veta vad forumisterna här på odla har för kupstorlek på sina eventuella behåar...
forget-me-not
10-10-2006, 23:51
CITAT (Betty @ 11-10-2006, 00:45) CITAT (forget-me-not @ 11-10-2006, 00:36) CITAT (pejori @ 11-10-2006, 00:27) CITAT (Betty @ 10-10-2006, 23:09) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?  undrar jag med vad är det, som är så intressant med folks kupstorlek på BH-n?  Det frågas väl om en himlans massa saker här på småprat som egentligen inte är intressanta i det stora hela. Men vem avgör vad som är intressant eller inte? Och varför skulle denna fråga vara mer ointressant än någon annan? Man behöver ju inte svara om man inte vill.  Jag frågade eftersom jag tycker att det skulle vara intressant att få veta varför hon vill veta vad forumisterna här på odla har för kupstorlek på sina eventuella behåar...  Okej.  Fast jag riktade mig till Pejori med min fråga.
OK, jag trodde du frågade mig eftersom du tog med även mitt inlägg, inte bara Pejoris i din citering...
Ophelia
11-10-2006, 05:33
CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Svår fråga....beror på humör.
CITAT (Betty @ 10-10-2006, 23:09) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?  När jag ser såna frågor drar jag öronen åt mej, funderar på vad frågaren gör egentligen.  "Hej *ööhö...* vad har du *åååh* på dej? *aahhhhooo*"
Ophelia
11-10-2006, 06:10
CITAT (Berith @ 11-10-2006, 07:01) CITAT (Betty @ 10-10-2006, 23:09) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?  När jag ser såna frågor drar jag öronen åt mej, funderar på vad frågaren gör egentligen.  "Hej *ööhö...* vad har du *åååh* på dej? *aahhhhooo*"  Precis min tanke.....därav det märkliga svaret.
netaave
11-10-2006, 07:33
DD
Oj vilken konstig fråga Får mej att tänka på att här kanske sitter någon och gör en sammanställning av olika trådar och vips... har man en ganska komplett beskrivning på människan ifråga. Näpp... röstade inte.
CITAT (askar @ 11-10-2006, 08:36) Oj vilken konstig fråga Får mej att tänka på att här kanske sitter någon och gör en sammanställning av olika trådar och vips... har man en ganska komplett beskrivning på människan ifråga. Näpp... röstade inte. Precis likadant tänkte jag. fast jag visste inte hur jag skulle formulera mig. Alltså röstade inte jag heller. Vem sjutton skulle ha intresse för vad jag har för storlek på mina bröst  , skakar på huvudet
birgitek
11-10-2006, 07:42
B-kupa, är väldigt tacksam att jag har små bröst.(övervikten hamnar iofs på rumpan och det är ju inte särskilt snyggt) Använder BH för det mesta, tycker det är bekvämast så. Birgit Ek
CITAT (Evgeni @ 11-10-2006, 08:40) CITAT (askar @ 11-10-2006, 08:36) Oj vilken konstig fråga Får mej att tänka på att här kanske sitter någon och gör en sammanställning av olika trådar och vips... har man en ganska komplett beskrivning på människan ifråga. Näpp... röstade inte. Precis likadant tänkte jag. fast jag visste inte hur jag skulle formulera mig. Alltså röstade inte jag heller. Vem sjutton skulle ha intresse för vad jag har för storlek på mina bröst  , skakar på huvudet  OK... inte bara nyvakna jag som reagerade så. *skakar också på huvet*
CITAT (Evgeni @ 11-10-2006, 08:40) Vem sjutton skulle ha intresse för vad jag har för storlek på mina bröst  , skakar på huvudet  Precis.  Och det värsta är att jag förknippar den här frågan med ställaren hädanefter, vad hon (?) än pratar om.... Synd. Kanske jag är i överkant, men jag blev fundersam redan när första klädfrågan dök upp, då för flera veckor sen. Neej, svarar aldrig på såna frågor.
fruberglund
11-10-2006, 14:42
CITAT (Berith @ 11-10-2006, 08:56) CITAT (Evgeni @ 11-10-2006, 08:40) Vem sjutton skulle ha intresse för vad jag har för storlek på mina bröst  , skakar på huvudet  Precis.  Och det värsta är att jag förknippar den här frågan med ställaren hädanefter, vad hon (?) än pratar om.... Synd. Kanske jag är i överkant, men jag blev fundersam redan när första klädfrågan dök upp, då för flera veckor sen. Neej, svarar aldrig på såna frågor. Hon ? kanske inte är intresserad av just hur stora ERA bröst är utan allmänt. Syns väl inte vem som har röstat vad om man inte skriver nåt? Hon kanske funderar på att starta en BH och kjolaffär och funderar på hur stort behovet är och vilka storlekar som går mest Jag är inte så känslig av mig och svarar på det mesta, de som är intresserade får väl läsa och de som inte är det får slippa. Småprat tycker jag är just småprat och då får man väl fråga vad som helst, sen är det upp till var och en om de vill svara eller inte. Fattar inte varför det måste gnällas och ifrågasättas i varenda tråd, var inte så negativa och misstänksamma hela tiden, alla har inte onda avsikter
CITAT (askar @ 11-10-2006, 08:36) Oj vilken konstig fråga Får mej att tänka på att här kanske sitter någon och gör en sammanställning av olika trådar och vips... har man en ganska komplett beskrivning på människan ifråga. Näpp... röstade inte. Ja, men även om någon nu skulle vilja sitta och göra en "komplett sammanställning" hur kan det skada dig? Man behöver ju inte lämna ut fullständigt namn, personnummer och adress
CITAT (Betty @ 11-10-2006, 00:45) CITAT (forget-me-not @ 11-10-2006, 00:36) CITAT (pejori @ 11-10-2006, 00:27) CITAT (Betty @ 10-10-2006, 23:09) CITAT (winer @ 10-10-2006, 22:08) Vad för bh storlek har ni? Varför vill du veta det?  undrar jag med vad är det, som är så intressant med folks kupstorlek på BH-n?  Det frågas väl om en himlans massa saker här på småprat som egentligen inte är intressanta i det stora hela. Men vem avgör vad som är intressant eller inte? Och varför skulle denna fråga vara mer ointressant än någon annan? Man behöver ju inte svara om man inte vill.  Jag frågade eftersom jag tycker att det skulle vara intressant att få veta varför hon vill veta vad forumisterna här på odla har för kupstorlek på sina eventuella behåar...  och JAG håller med Betty av samma orsak
CITAT (askar @ 11-10-2006, 08:36) Oj vilken konstig fråga Får mej att tänka på att här kanske sitter någon och gör en sammanställning av olika trådar och vips... har man en ganska komplett beskrivning på människan ifråga. Näpp... röstade inte. inte jag heller
Men även om man svarar på undersökningen så kan väl ingen ta reda på vad just jag svarat om jag inte sen också skriver ett inlägg och anger mitt svar också där?!? Eller? Har jag missat något? Jag ser inte faran i det hela, om man inte gör ett kompletterande inlägg alltså.
CITAT (Alba @ 11-10-2006, 17:43) En underlig fråga - svarade inte på enkäten. CITAT Precis. Och det värsta är att jag förknippar den här frågan med ställaren hädanefter, vad hon (?) än pratar om.... Synd.
Om det nu är en hon ..... Jaa... man kan ju undra.
CITAT (Tezzla @ 11-10-2006, 16:03) CITAT (askar @ 11-10-2006, 08:36) Oj vilken konstig fråga Får mej att tänka på att här kanske sitter någon och gör en sammanställning av olika trådar och vips... har man en ganska komplett beskrivning på människan ifråga. Näpp... röstade inte. Ja, men även om någon nu skulle vilja sitta och göra en "komplett sammanställning" hur kan det skada dig? Man behöver ju inte lämna ut fullständigt namn, personnummer och adress  Skada mig ... nä det sa jag väl inte.
CITAT (Alba @ 11-10-2006, 17:43) En underlig fråga - svarade inte på enkäten. CITAT Precis. Och det värsta är att jag förknippar den här frågan med ställaren hädanefter, vad hon (?) än pratar om.... Synd.
Om det nu är en hon ..... vilken man har en BH med H-kupa?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|