CITAT (Snöflinga @ 12-10-2006, 22:27)
CITAT (Gossen Ruda @ 12-10-2006, 22:13)
Nu fick Odlas högerflygel luft under vingrna igen. Dom tre avgiftsskolkande och lönefifflande ministrarna skall givetvis inte avgå men Anna Sjödin skall göra det. Var finns logiken? Dom signalerna domen mot henne skickar är att du skall INTE göra som hon, det kan bli dyrbart. Hon kan gott sitta kvar så länge ministrarna klamrar sig fast på sina taburetter. Nu skall Sveriges Radio polisanmäla dom så en rättslig prövning kommer att ske. Det måste väl nästan vara unikt att ett statligt företag polisanmäler den ansvariga ministern dom sorterar under. :lol:
Och vänsterflygeln är skadeglada, skenheliga och moraliserande ... en viss självrannsakan kanske vore på sin plats

Asch...Det spelar ingen roll vilka man röstar på, men varför är en del så dumma och inte fattar att ALLT kommer att kunna avslöjas då man blir "kändis"..???
Fattar man inte detta så tycker jag att man inte passar till en ledande/styrande position, jag kommer inte söka en sån tjänst och skulle jag det så är det väl lika bra att lägga korten på bordet från början.
De skadar mest ANDRA människor genom att smyga med sånt här och det är det som jag tycker är värst.
Att de inte kan stå för detta förrän alla fått veta om det eller bevisat detta är svagt..
Det gäller ju ALLA partier oavsett vänster, höger, över eller under...