Vet precis hur du känner...förlorade min pappa för 2 år sedan i galopperande cancer... det kom så plötsligt att jag fortfarande inte har fattat det...ena dagen lever han...andra dagen är han borta...
Mina föräldrar är skilda sedan jag var liten och det blev bestämt att jag skulle bo hos min pappa...
så jag har haft honom som både min pappa och mamma...
Visst, mamma lever men hon fanns inte där när jag växte upp...hon kom in i mitt liv igen, efter en väldigt sporadisk kontakt tidigare, för ca 5 år sedan... Vi pratas vid i telefonen varje dag...hon bor i Malmö och jag i Hudiksvall...
Mitt liv gick sönder när han gick bort... inget blir detsamma... man försöker gå vidare... man vågar inte prata om det med sina nära och kära längre för då tror man att de andra tycker att man är 'knäpp' som inte har 'släppt det där ännu'... men jag 'pratar' med min pappa ibland för mig själv...när ingen annan hör mig...vid hans grav eller när jag är ensam hemma...i mina tankar pratar jag med honom...
Det kommer aldrig att gå att sätta ihop mitt pussel, för i mitt pussel fattas det en stor bit...
Många värmande, tröstande kramar till dig...