Medlem
Antal inlägg: 23 015
Medlem nr: 6 358
hejsan
jag å en kompis snackar om detta med att ta över andras trådar vad tycker ni om det ??
typ om jag skpara en bild tråd förr mig och sen en anna tar över dne emd sina bilder ??
jag tycker inte att man gör så . utan skpara jag ne tråd för mina bilder så inte vil jag att en annan tar den trådne å lägegr in andra bilder .
eller skapar jag en tråd där jag säljer kläder eller nåt annats så tycker jag inte man ska lägga in bilder på sina varor å sälja ??
såg vad ni tycker
inte ska man ta över en annans tråd OM INTE man fått lov av den som skapde den .
om jag hittar ne tråd där det är en bild på en blomma . så tycker jag att man ska fråga får jag lägga in en bild och lånna din tråd eller nåt likande
om personen i fråga skpade tråden för sina bilder enbart
säg vad ni tycker
min ompis tycker att man får göra så ta över och lägga in bilder i andras trådar utan att fråga för alla trådar är allas .svårt å förkklara åt en annan utan att smuttskasta
Medlem
Antal inlägg: 155
Medlem nr: 6 593
Vill man ha egna trådar skaffar man sig en blogg. Ideén med ett forum är väl ändå kommunikation. Hur kul är det att ha en egen tråd där man mässar själv