CITAT (flaxss @ 30-10-2006, 22:56)
CITAT (ingrid fuxwall @ 30-10-2006, 22:48)
Tyvärr förstår jag inte dig, för att få lite förståelse måste du nog förklara dig lite närmare.
ingrid
som exsempel
jag skapar en tråd . jag visar bilder på nåt
då vill jag ju att andra ska prata å komentera mina bilder
inte vill jag att andra fyller min tråd med andra bilder . vill dom visa sina bilder skapa en egen tråd ta inte min
vill dom lägga in bilder i min bildtråd så får dom så snällt fråga .
tycker jag och detta har inte med allmänhet att göra . utan det är ingen privat tråd andra får skirva å göra vad dom vill så länge dom inte tar över dne med bilder eller annat . men dom får skpa andra trådar OM just deras bilder
Detta är ju faktiskt någonting som funkar på många andra forum så det borde ju funka här också. Om folk ställer upp på det vill säga. Dock är det ju viktigt att du då skriver tydligt i början av din tråd att du inte vill att andra lägger in bilder.
Personligen tycker jag ju att det är kul om andra lägger in liknade bilder som trådstartaren så man kan jämföra o.s.v. Men jag kan hålla med dig om att det kan vara trist om man startar en tråd och den far i väg åt ett helt annat håll än man hade tänkt sig p.g.a. att andra skribenter "tar över" och spinner vidare på sina saker. I de flesta diskussioner tycker jag dock det är intressant och berikande med sidospår bara själva "grundtanken/frågeställningen ändå finns kvar...