CITAT (Hannele @ 31-10-2006, 10:15)
CITAT (Leia @ 31-10-2006, 09:48)
CITAT (AnitaGg @ 31-10-2006, 07:46)
CITAT (Miss Cocker @ 30-10-2006, 22:19)
Men med tanke på din hemsida så är det uppenbart att har som uppgift att köra dina egna race.
Jag förstår inte riktigt vad du menar med detta. Kan du förklara?
Jag förstår inte heller?

Nej, vem förstår??
Att man inte ens får skriva vad man vill på sin egen hemsida?
Som mest handlar om
trädgård..
Uppenbart var att inte ens en gång datainspektionen som vid ett flertal tillfälle påpekade att du varken hade rätt att skriva vad du ville och inte heller lägga ut bilder och texter om andra människor utan deras medgivande på din hemsida. Det finns något som heter personlig intrigitet Hannele.
Har du inga egna åsikter, kanske är dom mer mer intressanta än dina dråpliga kommentarer i varenda tråd du kliver in i. Skapa en sådan tråd och lägg sen in din åsikt i pågående trådtråd, en sak lyckas du ju fenomenalt med, och det är ju att få hur många människor som helst med dej med ett par ord. Du skall till varje pris bli den man pratar om i varenda tråd. Hur mycket uppmärksamhet vill du ha, sen kan jag fråga mej själv; hur mycket uppmärksamhet vill jag ge dej, egentligen ingen alls, däremot skall få lite bekräftelse av mej; är djupt imponerad av arbetat med den trädgård ni anlagt och en kvinna som med sina händer skapat detta vidunderligga tillsammans med det bästa hon har, sin familj, borde väl kunna föra sig i ett disskusionsforum, eller. Nu har du fått min uppmäksamhet och du kan ju själv vägleda medlemmarna här som är så ?, till den sidan där datainspektionen "hoppar på dej". Tror uppriktigt sagt att du njuter av din roll som odlas mittpunkt. Snart nog är det bara dej det pratas om i alla trådar på småprat.