Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> id hjälp behövs, troligen nåt träd
          lissa
          Inlägg 03-11-2006, 04:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 680
          Medlem nr: 6 830

Hej, Jag hade en massa krukor där jag hade frön som skulle ta lång tid...men när tiden gick och det inte kom något stjälpte jag ur innehållet i krukorna i en kokosfiber ampel som jag inte använde.
          Nu har det kommit upp 2 plantor som jag inte vet vad det är...kan ni hjälpa ig med den här som är ca 15 cm hög( till att börja med)

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          lissa
          Inlägg 04-11-2006, 21:44
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 680
          Medlem nr: 6 830

huh.gif Tyvär har jag inte en aning, där den befinner sig vet jag att jag hade sått cobea som jag tog bort för att dom blev så tråkiga, men tror mig komma ihåg att jag i den ampeln hällde över jord från några pyttekrukor som det inte hade grott något på typ ett år...meningen var att jag inte längre skulle ha något i den ampeln, utan bara sätta krukor i den..så i princip kan det vara en massa olika frön som jag tog med mig från trädgården hemma...bla lönn, fläder, rönn etc etc. Jag kommer ihåg att det var flera frön som jag tog ut ur sina "näsor"..Tror absolut att det är ett träd pga växtsättet. Har tagit nya kort på nästan alla mina växter idag, än har jag bara satt in ett på XX som kommer här, man ser bättre formen här tycker jag

Ps, tack för era svar smile.gif

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 16:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon