CITAT (Floppy @ 08-11-2006, 23:11)
CITAT (askar @ 08-11-2006, 22:50)
Menar du att du tar vaccinet för du har diskbråck?
Då vore det väl bättre att du lät bli och kanske fick den en gång
och sedan hade bildat immunitet till viss grad.
Nej...det är väl klart att jag inte tar vaccinet för att jag har diskbrock...
Förstod att ni skulle missförstå mig...svårt att beskriva så jag skrev 'ytligt' min situation men det blev ett missförstånd ändå...

... jag gör ett nytt försök...
Jag har svår astma och när jag får en 'vanlig' hosta så hostar jag så mycket att jag får svår andnöd...och det är inte så kul när man har diskbrock... det hjälper
ibland att ta akutmedicinen med det hjälper inte alltid...till 50%...och tro mig vi letar ett som ska vara bättre men inte lyckats hitta nått...än...
Svårt att förklara på ett internetforum...men jag har fått ordination av min läkare att jag bör ta en vaccinationsspruta... för att slippa åka in och ut på sjukhuset vilket kostar samhället åtskilliga kronor...därför är det billigare att låta mig vaccineras... hittills har jag klarat mig...*peppar, peppar*...kan tillägga att jag är otroligt spruträdd så detta är inget jag gör så där med glädje...men att ha ett astmaanfall och tro att man ska dö närsom helst...nä fy farao...
Så tro inte det värsta om mig men förstår ni inte så hacka inte iaf är ni snälla...

Hackar absolut inte eftersom jag själv har astma .
Blir lite frågande när du säger ... "vi letar ett som ska vara bättre men inte lyckats hitta nått...än..."
Det är väl inte upp till dig att leta efter verksam medicin.