CITAT (Ophelia @ 11-11-2006, 09:39)
CITAT (Evgeni @ 11-11-2006, 09:28)
Jag blir förvånad över din svada Ophelia. Jag har ingen som helst förståelse över den antagnosism som verkar förefalla mellan dig och mig. Speciellt inte, eftersom jag i flertalet fall, delar dina oftast mycket sakliga argument.
Men, om du tittar efter, så var det väl inte vad du tyckte, som jag svarade på?
Men jag tycker fortfarande, att det är resurserna som felas.
Vet du vad. Jag tror att du tro att jag har något emot dig personligen. Jag vet inte varför du tror det men kanske lika bra att jag klargör tydligt (återigen). Jag har inget emot dig alls för jag känner inte dig. Om du sedan upplever att jag ändå inte inte "tycker om dig" så kanske det är bäst att du själv funderar på om jag verkligen sitter här och lägger ner energi på en människa som jag inte har den blekaste aning om. Från min sida sett hyser jag absolut ingen som helst antipati mot dig även om jag här och nu besvarar dig på ett sätt som kanske inte tilltalar just dig. Men risken kan finnas om du återigen drar fram detta, både här och i PM.
Min svada får du stå ut med då det inte är ofta det sker här men JAG anser att det gnälls alldeles för mycket. Om du har problem med mitt tyckande och mina svar (som du nu faktiskt får) så kanske det är lämpligt att du inte skriver några inlägg här. Eller kanske själv skapar ett eget inlägg. Om du blir förvånad över detta så är det förvånande. Finns mycket annat att förvånas över ute i världen än ett inlägg på en odlasida. Sedan är ju även sakliga jag en människa som har all rätt att kunna uppröras. Visst är det väl så att även du blir upprörd och tjafsar?
Jag har inga som helst problem med din svada Ophelia. Jag sa bara att jag var förvånad. Ännu mer förvånad blir jag av att du citerar mig, i ett, i mina ögon sett, ganska betydelselöst inlägg. När du inte ens svarar på, ett för mig, viktigare inlägg, där jag ger dig en fråga rakt ut. ( därav har ni också svar på vad det var för PM).
Och som du ser och hör, blir jag också upprörd och tjafsar. Vilket jag aldrig stuckit under stol med heller
Men den här tråden handlade ju om sjukvårdspersonalen. Och den har redan fått min kredit i alla möjliga trådar. Sen står jag fortfarande fast vid att det saknas resurser. Sen får du tycka vad du vill
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!