Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
Rubriken blev ju lite fel - ska vara dags att fixa ögonbrynen
Läste denna uttömmande information så nu kan jag allt om ögonbryn.
Jag lägger nästan alltid märke till ögonbrynen på folk men det beror väl på att jag blir avunds. Själv plockar jag brynen med lite ojämna mellanrum. Har ganska lite färg naturligt på brynen men när jag lägger på färg ser jag ut som en påskkärring.
Hur gör ni - plockar, färgar själva eller på salong ?
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (stina @ 11-11-2006, 08:50)
CITAT (Alba @ 10-11-2006, 21:11)
Nu har jag sett så många snygga ögonbryn så i morgon måste jag nog skrida till verket. Jag hoppas att jag också kommer att se så där fräsch ut och 10 år yngre . Det är väl så att i och med att jag plockar ögonbrynen så blir även frisyren snyggare och leendet vackare - det var ju så på bilden i AB. Tidningarna ljuger ju aldrig - eller hur ? :D :D :D :P
Nu har jag skridit till verket - också inspirerad av alla vackra ögonbrynsbilder. Konstigt - men mina ögonbryn blev INTE som deras....
ett bra tips är att gå till en salong när dom är klara brukar jag känna wooooooooooow, sen ansar jag där efter brukar hålla ett bra tag för man ser dom små som kommer och det är lätt att hålla efter.....(.sen brukar jag trots att jag hatar det) ...låta det växa ut och sen göra om det till salongen och sen känna wooaaaaaaaw igen
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"