tack alla för så mycket olika åsikter.Min dotter Pauline heter hon förresten, är intresserad av foto, jounalistik,men framförallt språk och det blir svårt kanske att få ihop allt i en linje och då kanske man ska välja sam som någon skrev så har man en grund att stå på,det var någon som skrev att det inte är lätt att bestämma själv och det är svårt för vissa och en del vet precis,min son som är 18år,han bestämde sig för en teknisk linje och det fanns ju på många ställen men han fastnade för en friskola som inte var så stor och det har fungerat utmärkt,han stortrivs och oddsen att han ska få jobb är stor.Jag tror inte heller man ska bestämma ,jag har sett skräck ex på nära håll där pappan tvingar barnet att gå idrottsinriktning för att han är jätteduktig i det men han vill göra något helt annat.Nu har vi ju varit runt på4 skolor och ska på en i kväll ,så får vi se om hon har blivit klokare,syon på skolan har tyvärr inte varit mycket till hjälp,han är på flera skolor och är nästan aldrig där... sorgligt men sant.. ha det bra alla
|