jaa Ina jag skulle om jag varit journalist ha startat en tidning som skulle heta optimisten o skulle bara ha glada nyheter den tanken har jag haft i många många år, nu har jag ju min lilla hemsida som handlar om snälla vardagsting mest ja man undrar vart världen är på väg, den femåriga lilla flickan som fick sätta livet till jag tänker också att det beror till stor del på psykreformen , Ingen tar längre hand om de som behöver tas omhand o nu visr det sej tydligare för var dag I dag finns det inte ens längre någonstans att ta hand om ,,,,alla sådana ställen är nerlagda o ombyggda till annat
o så har vi ju besparningar ständiga besparningar puhhh (man undrar vad som hänt om dom hunnit lägga ner akuten på karolinska vilket är på gång)
nej jag vill också hoppa av världen eller gömma mej i mitt eget lilla paradis o blunda,,,inte se inte höra inte prata men det blir ju inget bättre av men så blir det ju vi kan inte orka bära hela världens olyckor på våra axlar men kanske vi skulle kunna göra något åt det som händer runt hörnet
--------------------
lev idag imorrn kan de vara försent min hemsidayla oldwolfie
|