CITAT (Lars-Olof Arvids @ 28-11-2006, 09:01)
Det absolut bästa sättet att klara sig är då att vara påläst själv, för det som står i böckerna stämmer för det allra mesta.

...jag måste bara skratta...råkade precis ut för detta av en zoohandlare igår...vi har ju bara en zooaffär här...och det märks för de tror att de kan beté sig hur som helst...för ca 1 år sedan så gick deras konkurent i konkurs och då höjde de sina priser med 10-30%...beroende på produkt...det är för dj***vligt rent ut sagt...
Jo jag tänkte på detta med att vara påläst...jag sa till denna zoohandlare att jag hade varit på bilioteket och lånat runt 10-15 böcker som jag nu sitter och plöjer igenom för glatta livet...då kläcker han ur sig...precis som du sa...att -Lita inte på allt som står i böckerna...
...jaha tänkte jag och vart lite fundersam...men hur kan det komma sig att de som skriver dessa böcker som jag nu har läst...ca 10-15 st... att de skriver samma sak? ...de borde ju har någon rätt iaf....

...njae jag tar nog handlarn med en nypa salt och frågar folk i min omgivning och folk på nätet om jag behöver nån hjälp framöver...