...ja du ...dom där zoohandlarna har nog lite för mycket vatten i huvudet..

...eller var det i öronen
CITAT
...genomskinligaste laget om det t ex gäller att vattenberedningsmedel inte är nödvändiga - och han vill sälja sina vattenberedningsmedel
det var just det som jag tänkte på då när han höll på att surra om sina olika medel som man
måste ha i för annars dör fiskarna och växterna...och om de överlever vattnet så blir de ju väldigt sjuka iaf...men jag slog dövörat till när han höll på och surra...
Jag tror nog att jag frågar dig eller ställer frågan inne på nått forum...har även en bekant som är väldigt...å då menar jag
väldigt intresserad av fiskar...han gör sin egen fiskmat mm...
Tack för tipset...Söderhamn blir det nog nångång framöver...efter jul och nyår...
Ska in i morgon och hämta mitt akvarium...det läckte så jag måste lämna in det för lagning och det var det sista som de hade så de kunde inte byta ut det...
Sen blir det till å köpa växter och fiskar...grus har jag redan...blått grus blev det...super läckert...men nu längtar jag tills i morgon...hoppas att jag får det i morgon bara...de lovade mig det redan i fredag...och då lova de mig det i dag...men icke...så får jag det inte i morgon så ska jag ha kompensation...*längtar*