jo idag var jag hos ögonläkaren.....och där bestämdes det att nu kan jag opereras med laser...jätte nervös nu
till saken hör den att jag haft glasögon sen 3 års ålder (hatat dom sedan dess) linser sen 18 års ålder men har en väldigt dålig syn..jag skulle inte ens hitta till toan på natten utan att sätta på mig glasögonen,ser inte min digitala klocka med stora röda siffror utan glasögonen
jag har pendlat mellan olika läkare mm och fått olika bud..någon sa att jag höll på att bli blind

någon satte in recept på glasögon så jag mådde jätte dåligt....jajaja jag har haft ett hel-te med mina ögon.
så när jag kommer in till en professor idag när jag träffade läkaren och efter att han undersökte mig sa att med lasern kan dom få mig att se bröt jag ihop och störtbölade
men det är ju klart att jag blir nervös...jag är en sån där som det som inte kan hända händer

alltid så nu tänker jag tänk om jag är den där 1 på flera tusen som får komplikationer och blir blind eller så
vad skulle ni ha gjort??????? ska jag hoppas att allt ska gå bra och att jag kan få slippa mitt stora handikapp som det faktiskt är( ligger på -7 på ögonen så jag ser inte bra