1. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting, det är tyst för att Isak ska läggas inför sin eftermiddagslur.
2. Piercings? Öronen och har även ett hål i näsan men har inte haft något i det på många år.
3. Ögonfärg? Grönblå
4. Födelseplats? Krylbo i Dalarna
5. Favoritmat? Svårt, finns så mycket gott men Kinamat är en av favoriterna, då speciellt Friterad kyckling med sötsur sås och friterade bananer med glass.
6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?Nej, men sonen är en hejare på det just nu
8. Favoritdag på veckan? Fredag för då är mannen pappaledig och jag kan göra vad jag vill...slutar oftast med en dag på stan, fixar håret eller naglarna på salong osv.
9. Favoritmöbel i hemmet?Sängen, älskar att sova

och så kan man ju göra annat roligt där
10. Favoritsport att titta på? Friidrott tycker jag är roligt att titta på, speciellt nu när vi har så många svenska stjärnor.
11. Favoritdryck? Pepsi Max
12. Favoritglass? Ohhh, den finns inte längre men det var Carlshamns glass med hasselnöts"creme". Kan fortfarande längta efter den...
13. Kändis du är lik? Ingen aning, tror inte jag är lik nån kändis.
14. Snabbmatsrestaurang? Max hamburgare, mycket godare än de där varmhållna skräpet på McD.
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Diskret blommig, den som satt här när vi köpte huset men den ska bytas ut, har bara inte kommit till övervåningen än.
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen, klarade på första trots att jag körde upp och gjorde prov som privatist.
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Odla.nu, svar på inlägg

Privat var det från syrran.
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen, jag gör inte sånt och har ingen kredit. Har man inte pengar att handla för så ska man inte handla! Men måste jag välja sååååå, tja Ikea har mycket möbler jag vill ha/ska köpa när jag får råd.
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter och tycker synd om mig själv för att jag inte har något att göra. Nejdå, med en 1-åring i huset så har man alltid att göra
20. När går du och lägger dig? Olika men oftast inte före 22.00
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Olika sorters cider, även där en favorit som inte finns längre, Krusbärscider av Munkbo bryggeri
22. Favorit TV-program? CSI, älskar krimmare
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man som bjöd ut mig på min födelsedag
24. Ford eller Chevrolet? Mazda!

Ingen Ford på våran gård!!!
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen...vet att det låter som en klyscha men så är det.
26. Vilken är din favoritfärg? Blå
27. Hemlig talang? Är en j-vel på att bygga trappor, hehehe.
28. Katter eller hundar. Inget av det eftersom jag är allergisk utan här blir det minigrisar för hela slanten