|
Full version: Lära-känna-lek
En sån där evinnerlig lista som folk brukar ha i sina bloggar 1. Vad lyssnar du på just nu? 2. Piercings? 3. Ögonfärg? 4. Födelseplats? 5. Favoritmat? 6. Någonsin varit I Kalifornien? 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? 8. Favoritdag på veckan? 9. Favoritmöbel i hemmet? 10. Favoritsport att titta på? 11. Favoritdryck? 12. Favoritglass? 13. Kändis du är lik? 14. Snabbmatsrestaurang? 15. Vilken färg har din sovrumstapet? 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? 20. När går du och lägger dig? 21. Favorit alkoholbaserad dryck? 22. Favorit TV-program? 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? 24. Ford eller Chevrolet? 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? 26. Vilken är din favoritfärg? 27. Hemlig talang? 28. Katter eller hundar.
1. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting 2. Piercings? Räknas hål i öronen? 3. Ögonfärg? Brun 4. Födelseplats? Luleå 5. Favoritmat? Julmat 6. Någonsin varit I Kalifornien? Ja, flera gånger 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nope 8. Favoritdag på veckan? Fredag 9. Favoritmöbel i hemmet? Sängen 10. Favoritsport att titta på? Hockey 11. Favoritdryck? Kaffe 12. Favoritglass? Mjukglass 13. Kändis du är lik? Ingen jag kan komma på 14. Snabbmatsrestaurang? Max 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Kaffe latte typ. 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Stina (Herkules) 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Nån zooaffär 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Dumsurfar 20. När går du och lägger dig? Mellan 9-10 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Gin Tonic 22. Favorit TV-program? Idol 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man 24. Ford eller Chevrolet? Chevrolet 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Händer och ögon 26. Vilken är din favoritfärg? Marinblå 27. Hemlig talang? Nja ... ingen hemlig vad jag kan komma på 28. Katter eller hundar? Hundar
Whiskuchi
17-12-2006, 10:02
1. Vad lyssnar du på just nu? Exakt just nu ingenting alls. Men jag är hårdrockare.2. Piercings? Många. 14 i öronen, varav en tragus, samt näsa, navel, tunga3. Ögonfärg? Blå-grå-gröna melerade4. Födelseplats? Borås5. Favoritmat? Vegetariskt6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej (vill inte dit heller)7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej8. Favoritdag på veckan? Lördag9. Favoritmöbel i hemmet? Soffan eller sängen10. Favoritsport att titta på? Ingen11. Favoritdryck? vatten12. Favoritglass? just nu GB:s pepparkakesandwich13. Kändis du är lik? Ingen såvitt jag vet14. Snabbmatsrestaurang? Max15. Vilken färg har din sovrumstapet? Grå16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Klarade första17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Maken18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen, jag vågar vägra handla för mer än jag har  19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Hamnar vid datorn  20. När går du och lägger dig? Tidigt21. Favorit alkoholbaserad dryck? Beror lite på årstid, men öl är aldrig fel22. Favorit TV-program? MythBusters, när det går nya avsnitt23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Maken24. Ford eller Chevrolet? Ingendera25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Helhetsintrycket. Och så gör det inget om han är långhårig (jag är ju hårdrockare)  26. Vilken är din favoritfärg? svart27. Hemlig talang? grym på att teckna porträtt28. Katter eller hundar. katter
wolkenkrabber
17-12-2006, 10:05
CITAT (AnitaGg @ 17-12-2006, 09:53) En sån där evinnerlig lista som folk brukar ha i sina bloggar :D 1. Vad lyssnar du på just nu? The Whitest Boy Alive
2. Piercings? [B]nope3. Ögonfärg? melerade4. Födelseplats? löwenströmska5. Favoritmat? thai6. Någonsin varit I Kalifornien? nope 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? nope 8. Favoritdag på veckan? lördag9. Favoritmöbel i hemmet? soffan10. Favoritsport att titta på? fotboll11. Favoritdryck? kaffe skulle jag tro12. Favoritglass? choklad
13. Kändis du är lik? ingen aning14. Snabbmatsrestaurang? sawadee15. Vilken färg har din sovrumstapet? vita med nå krusiduller på16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? har ej tagit det än 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? MyTellus18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? weekday skulle jag tro19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? pillar runt på datorn20. När går du och lägger dig? när jag känner för det21. Favorit alkoholbaserad dryck? det var blivit mkt marinella på sistone22. Favorit TV-program? gluttar knappt på tv men slänger till med Lost23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Carina24. Ford eller Chevrolet? Lotus25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? stil26. Vilken är din favoritfärg? mörk grön skulle jag tro27. Hemlig talang? talang lös28. Katter eller hundar. katter
1. Vad lyssnar du på just nu? Väderleksrapporten
2. Piercings? Hål i öronen
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Avesta, Småland
5. Favoritmat? Japansk mat är god
6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
8. Favoritdag på veckan? Tisdag
9. Favoritmöbel i hemmet? Soffan
10. Favoritsport att titta på? Snooker
11. Favoritdryck? Kaffe eller mineralvatten
12. Favoritglass? Chokladglass med hasselnötscreme
13. Kändis du är lik? Ingen
14. Snabbmatsrestaurang? Max
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Beige/grå-vit (urtrist)
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Dagens Dilbert
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Inte alls, jag skulle inte göra det.
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Suckar och surar
20. När går du och lägger dig? mellan 1 och 2
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Ingen
22. Favorit TV-program? Star Trek
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? maken
24. Ford eller Chevrolet? Ford
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Humor
26. Vilken är din favoritfärg? Blå
27. Hemlig talang? Begåvad tecknare
28. Katter eller hundar. Katt!!!
Nu blir jag nyfiken Varför är tisdag LadyG:s favoritdag?
*Mademoiselle*
17-12-2006, 10:26
1. Vad lyssnar du på just nu? - France Gall - Ella Elle  2. Piercings? - Hål i öronen3. Ögonfärg? - Skiftar ofta med färgade linser utan styrka Men är brunögd4. Födelseplats? - Stockholm5. Favoritmat? - Mammas givetvis!  6. Någonsin varit I Kalifornien? - Ja7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? - Nej8. Favoritdag på veckan? - Fredag9. Favoritmöbel i hemmet? - Sängen 10. Favoritsport att titta på? - Undviker sport så gott det går 11. Favoritdryck? - Ramlösa12. Favoritglass? - Isglass13. Kändis du är lik? - Tiffany Amber Thiessen14. Snabbmatsrestaurang? - McDonalds15. Vilken färg har din sovrumstapet? - Gräddvit16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? - Ingen17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? - Spam18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? - Aldrig hänt19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? - Dansar20. När går du och lägger dig? - 23.00-00.0021. Favorit alkoholbaserad dryck? - Snowball (Ägglikör, vodka, fruktsoda) 22. Favorit TV-program? - Ugly Betty (För tillfället) 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? - Min Sambo24. Ford eller Chevrolet? - Chevrolet ( Tahoe) 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? - Händer & Ögon26. Vilken är din favoritfärg? - Röd27. Hemlig talang? - Kan jag inte tala om 28. Katter eller hundar. - Hundar
1. Vad lyssnar du på just nu? i will be right here waiting for you/Richard Marx 2. Piercings? guldring i vänster öra 3. Ögonfärg? alla melerade 4. Födelseplats? Sverige 5. Favoritmat? Chinamat 6. Någonsin varit I Kalifornien? nej 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? en bil 8. Favoritdag på veckan? lördag 9. Favoritmöbel i hemmet? fåtöljen 10. Favoritsport att titta på? handboll, hockey o dans 11. Favoritdryck? vatten 12. Favoritglass? romrussin 13. Kändis du är lik? ingen va´jag vet 14. Snabbmatsrestaurang? MAX eller Mc Donalds 15. Vilken färg har din sovrumstapet? ljusgul 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? ingen 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? en ängel 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? litar bara på kontanter 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? påtar med blommorna 20. När går du och lägger dig? runt elva på vardagarna, när jag är trött på helgerna 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Brandy sour 22. Favorit TV-program? vänner 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? en quinna 24. Ford eller Chevrolet? cheva såklart 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? ögonen 26. Vilken är din favoritfärg? svart 27. Hemlig talang? ingen 28. Katter eller hundar. katter
1. Vad lyssnar du på just nu? SR P4, söndagsskolan, Svensktoppen hann det visst bli innan jag var klar ( fniss). 2. Piercings? Ett hål i vardera öra? 3. Ögonfärg? melerade 4. Födelseplats? Karlstad 5. Favoritmat? Ousch! Det blev svårt, men det får väl bli julmat då? 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nä, och skulle inte välja det som resmål heller. 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja, mig själv.......och det var inte lätt ska jag säga 8. Favoritdag på veckan? Spelar ingen som helst roll. Älskar alla dagar som kroppen hänger med 9. Favoritmöbel i hemmet? Eftersom jag har hissbar säng och recleinerfotölj får det bli båda. 10. Favoritsport att titta på? Är det ett skämt eller?  ........Konståkning är klart! Efter det kommer friidrott. 11. Favoritdryck? Kaffe 12. Favoritglass? Äter nästan aldrig glass. 13. Kändis du är lik? Hmmm, det finns de som säger att jag har ett " Doris Day- leende" ?? Inte vet jag! 14. Snabbmatsrestaurang? Ingen. 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Terracotta. 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen. 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Eurosport?........Eller syrran? 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Jösses vilken svår fråga, men det skull väl bli nån plantskola då? 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sätter mig vid Datorn eller läser en bok. 20. När går du och lägger dig? När kroppen säger att den vill. Kan alltså bli vilken tid på dygnet som helst. 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Ööööl. 22. Favorit TV-program? Nyheter låter allt bra torrt och tråkigt, så det får väl bli Idol då? 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Maken. 24. Ford eller Chevrolet? Ingen av dem. 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Glimten i ögat och leendet 26. Vilken är din favoritfärg? Blå. 27. Hemlig talang? Oerhört uppfinningsrik. Men det är ingen hemlighet  28. Katter eller hundar? Katter. --------------------
1. Vad lyssnar du på just nu? Datorns sus
2. Piercings? Hål i öronen, men använder sällan örhängen
3. Ögonfärg? Blågrå
4. Födelseplats? Upplands Väsby
5. Favoritmat? Äter det mesta
8. Favoritdag på veckan? De lediga dagarna
9. Favoritmöbel i hemmet? Sängen
10. Favoritsport att titta på? Är jag så illa tvungen väljer jag friidrott
11. Favoritdryck? Vatten och Te
12. Favoritglass? sias mjölkchoklad
13. Kändis du är lik? Ja du... det vet jag inte
14. Snabbmatsrestaurang? IKKI (sushi)
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Ljusblå
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Än så länge ingen, har inte körkort
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Min brevkompis
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen, jag handlar bara för pengar jag har
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sätter igång datorn
20. När går du och lägger dig? När jag är trött
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Cider
22. Favorit TV-program? Jag glor på allt möjligt, just nu NCIS
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Sambon och hans föräldrar
24. Ford eller Chevrolet? Ford, verkar mest praktiskt
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Om personen går att prata med
26. Vilken är din favoritfärg? Röd
27. Hemlig talang? Jag har nog inga hemliga talanger
28. Katter eller hundar. Katter
1. Vad lyssnar du på just nu? Sorlet från skidskytte på TV.
2. Piercings? Ja, hål i öronen.
3. Ögonfärg? Blå.
4. Födelseplats? Skåne
5. Favoritmat? Många olika rätter. Inget speciellt.
6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej.
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej.
8. Favoritdag på veckan? Vilken som, bara jag är ledig.
9. Favoritmöbel i hemmet? Soffan och sängen.
10. Favoritsport att titta på? Handboll, golf, bowling.
11. Favoritdryck? Vatten.
12. Favoritglass? Ingen speciell.
13. Kändis du är lik? Vet ej.
14. Snabbmatsrestaurang? I så fall Max Hamburgerrestaurang.
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Lila.
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Teoriprov bil: Klarade första gången. Teoriprov golf: Klarade första gången.
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Vet ej, får så många.
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen.
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Hittar på något att göra.
20. När går du och lägger dig? Om jag ska jobba dagen efter: Senaste klockan 22.00 helst. Om jag inte ska jobba dagen efter: Efter klockan 22.00.
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Vin.
22. Favorit TV-program? Sport.
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man.
24. Ford eller Chevrolet? Ingen aning. Jag kör Renault.
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Helhetsintrycket.
26. Vilken är din favoritfärg? Ingen särskild.
27. Hemlig talang? Berättar jag så är den inte hemlig längre. (Gud, vilka frågor ....!!!!)
28. Katter eller hundar. Hundar.
1. Vad lyssnar du på just nu? Gudstjänst
2. Piercings? I vardera örat
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Övertorneå
5. Favoritmat? Äter bara favoritmat
8. Favoritdag på veckan? Alla dagar
9. Favoritmöbel i hemmet? Min sköna "datastol"
10. Favoritsport att titta på? Konståkning
11. Favoritdryck? Mjölk
12. Favoritglass? Om jag äter... vanilj
14. Snabbmatsrestaurang? Nej
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Grön
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen gång
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Syster
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Övertrassera... Aldrig!
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Är aldrig uttråkad
20. När går du och lägger dig? När jag är trött
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Ingen
22. Favorit TV-program? Dokumentärer
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Make och några syskon
24. Ford eller Chevrolet? Opel
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen
26. Vilken är din favoritfärg? Flera
27. Hemlig talang? Ja
28. Katter eller hundar. Katter och hundar
netaave
17-12-2006, 11:35
1. Vad lyssnar du på just nu? Trafikbruset från E4
2. Piercings? Nej, men har hål i öronen
3. Ögonfärg? melerade
4. Födelseplats? Uppsala BB
5. Favoritmat? Skaldjur
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja någons dubbelsäng
8. Favoritdag på veckan? Torsdag
10. Favoritsport att titta på? Längdskidåkning
11. Favoritdryck? Vatten
12. Favoritglass? mörk choklad med nötter och marsmallows
13. Kändis du är lik? Lotta Bromé
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Ljusblå
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? ingen
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? En gammal kär vän från Skultorp
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Aldrig gjort
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Ingenting
20. När går du och lägger dig? mellan 22 och 23
21. Favorit alkoholbaserad dryck? vitt vin
22. Favorit TV-program? På spåret
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? min familj
24. Ford eller Chevrolet? Cheva
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Utstrålningen
26. Vilken är din favoritfärg? grön
27. Hemlig talang? Skriver mycket och fått en del publicerat
28. Katter eller hundar. Hund
1. Vad lyssnar du på just nu? Happy Xmas (war is over) med John Lennon och Yoko Ono
2. Piercings? 10 hål i öronen (har haft i navlen)
3. Ögonfärg? Blå-gröna
4. Födelseplats? Hudiksvall
5. Favoritmat? Thaimat och skaldjur
8. Favoritdag på veckan? Fredag
9. Favoritmöbel i hemmet? Hörnsoffan på övervåningen i spel/filmrummet
10. Favoritsport att titta på? Konståkning
11. Favoritdryck? Trocadero
12. Favoritglass? All glass med nougat i
13. Kändis du är lik? Oj... ingen aning!
14. Snabbmatsrestaurang? Sibylla
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Aprikos
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Mamma
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? En affär som säljer kök och köksinredning.
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Går ut till hästarna eller trädgården eller sätter mig framför datorn
20. När går du och lägger dig? Vid 22-23 ungefär
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Är inte så förtjust i alkohol och dricker det väldigt sällan
22. Favorit TV-program? American chopper (på Discovery channel)
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man
24. Ford eller Chevrolet? Chevrolet
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Utstrålningen
26. Vilken är din favoritfärg? Svart
27. Hemlig talang? Ingen
28. Katter eller hundar. Båda delarna
1. Vad lyssnar du på just nu? dansband
2. Piercings? fyra hål i öronen
3. Ögonfärg? gröna
4. Födelseplats? Göteborg
5. Favoritmat? kina 6. Någonsin varit I Kalifornien? nej
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? ja
8. Favoritdag på veckan? alla
9. Favoritmöbel i hemmet? köksbordet
10. Favoritsport att titta på? konståkning, simhopp
11. Favoritdryck? kaffe
12. Favoritglass? alla
13. Kändis du är lik? ingen
14. Snabbmatsrestaurang? burger king
15. Vilken färg har din sovrumstapet? gul
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? en
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? en hjärtevän
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? aldrig
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? städar och pysslar med blommor
20. När går du och lägger dig? på morgonen...runt tre-fyra
21. Favorit alkoholbaserad dryck? konjak
22. Favorit TV-program? cityakuten
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? en man
24. Ford eller Chevrolet? ford
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? underarmarna
26. Vilken är din favoritfärg? blå
27. Hemlig talang? hemlig
28. Katter eller hundar. ja
CITAT (AnitaGg @ 17-12-2006, 10:15) Nu blir jag nyfiken Varför är tisdag LadyG:s favoritdag?  Dubbla pass ju-jutsu, det kan knappast bli bättre och dessutom har man de andra träningspassen framför sig. Tisdagar är helt klart de som har mest förväntan och iver med sig  Fast det visste ni redan inser jag i efterhand ...
1. Vad lyssnar du på just nu? Savage garden 2. Piercings? Nope 3. Ögonfärg? Melerade 4. Födelseplats? UAS 5. Favoritmat? Svårt val, men jag säger väl asiatiskt :roll: 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nix 8. Favoritdag på veckan? Fredag eller tisdag 9. Favoritmöbel i hemmet? Sängen  10. Favoritsport att titta på? Ingen alls. 11. Favoritdryck? Vatten 12. Favoritglass? Isglass, typ piggelin 13. Kändis du är lik? Ingen vad jag vet 14. Snabbmatsrestaurang? Helst inte alls, men om jag måste välja så blir det max 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit med små mönster 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Har inte gjort det än 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Tasteline 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Har inget kreditkort 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter vid datorn eller lyssnar på musik 20. När går du och lägger dig? Olika, men mellan 22 och 23 oftast 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Ingen 22. Favorit TV-program? Hex 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Kompisar 24. Ford eller Chevrolet? Varken eller 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögon 26. Vilken är din favoritfärg? Isblå 27. Hemlig talang? Om jag berättar det så är den ju inte hemlig 28. Katter eller hundar. Katter
1. Vad lyssnar du på just nu? Hammarslag, maken spikar...
2. Piercings? Några, i öronen.
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Jakobstad
5. Favoritmat? Pastarätter och skaldjur
6. Någonsin varit I Kalifornien? Nix!
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Jooo...
8. Favoritdag på veckan? Fredag
9. Favoritmöbel i hemmet? Mysiga TV-fåtöljen
10. Favoritsport att titta på? Svårt att välja en enda... Fotboll, konståkning längdskidor sprint - på TV Dragracing och Hockey - live på läktarplats
11. Favoritdryck? Öl
12. Favoritglass? Choklad
13. Kändis du är lik? Ingen som jag vet...
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Dimgrön/vit - randig
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Har inte körkort.
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? IKEA-family och Kjell & Company (har två mailadresser)
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Någon heminredningsaffär tror jag, eller nån glas&porslinsaffär kanske...
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Dumsurfar...
20. När går du och lägger dig? 12 - 01-tiden
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Irish coffee
22. Favorit TV-program? Lost
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Maken
24. Ford eller Chevrolet? cheva förståss!
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögon och händer
27. Hemlig talang? Javisst, men skulle jag berätta vilken så skulle den ju inte vara hemlig längre!
28. Katter eller hundar. Hundar.
1. Vad lyssnar du på just nu? Kenny G 2. Piercings? Två hål i vardera öra 3. Ögonfärg? Blå/grå/grön med bruna fläckar 4. Födelseplats? Stockholm 5. Favoritmat? Lasagne 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej 8. Favoritdag på veckan? Fredag 9. Favoritmöbel i hemmet? Min nya kökssoffa 10. Favoritsport att titta på? Badminton och curling 11. Favoritdryck? CocaCola 12. Favoritglass? Tipp Topp 13. Kändis du är lik? Vet inte... 14. Snabbmatsrestaurang? Max 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Grön 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Min bästa kompis 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Prix 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar på Internet eller spelar nått nätspel 20. När går du och lägger dig? På vardagar 23 och på helger 23-01 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Bacardi Lemon och Gingerale 22. Favorit TV-program? Vänner 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min särbo 24. Ford eller Chevrolet? Chevrolet (Corvette) 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen 26. Vilken är din favoritfärg? Grön och terracotta 27. Hemlig talang? Kommer inte på nån just nu men jag borde nog ha nån tycker jag... 28. Katter eller hundar. Hundar...har ju en cairnterrier
1. Vad lyssnar du på just nu? Min hund som snarkar.
2. Piercings? Öronen, men har aldrig något i dem.
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Kuopio, Finland
5. Favoritmat? Fläskfilé
6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej, men palnerar en resa dit. Åker när gubben är frisk.
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Inte vad jag minns.
8. Favoritdag på veckan? Nej.
10. Favoritsport att titta på? Formel 1
11. Favoritdryck? Kaffe
12. Favoritglass? Vanilj
13. Kändis du är lik? Kristin Kaspersen när jag skrattar har jag hört.
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit med en fond som går i turkost, vitt och guld.
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? noll
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? En kompis
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Om någon annan skulle betala räkningen så skulle det bli en inredningsbutik.
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar på nätet, läser eller går ut med vovvarna.
20. När går du och lägger dig? Allt mellan 22 och 3.
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Kaffedrinkar
22. Favorit TV-program? Ingen som jag absolut inte kan missa.
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Gubben, pappa och hans fru.
24. Ford eller Chevrolet? Cheva, fast har en ford
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Det beror på vem det är.
26. Vilken är din favoritfärg? Svart (men det är ju ingen färg...)
27. Hemlig talang? Ja, inte är det sjunga iallafall. Är händig men det är ingen hemlighet.
28. Katter eller hundar. Båda men har de senaste åren bara haft hundar då gubben visade sig vara allergisk.
1. Vad lyssnar du på just nu?
Inget, men har "En stjärna lyser så klar" i huvudet.
2. Piercings?
Två i öronen, inte använda på åratal.
3. Ögonfärg?
Blågrå
4. Födelseplats?
Västerås
5. Favoritmat?
Vegetariskt
6. Någonsin varit I Kalifornien?
Ja, i San Diego, Sacramento och Los Angeles
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
Nej
8. Favoritdag på veckan?
Tisdag
9. Favoritmöbel i hemmet?
Sängen
10. Favoritsport att titta på?
Skidåkning
11. Favoritdryck?
Vatten
12. Favoritglass?
Tofuline Vaniljglass
13. Kändis du är lik?
Jag har lika frisyr som Isabella Rossellini men övriga likheter är ett rent önsketänkande.
14. Snabbmatsrestaurang?
Ingen
15. Vilken färg har din sovrumstapet?
Ljust grårosa-randig
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
Ingen
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån?
Sävar kyrka
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
Skivaffär
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad?
Promenerar
20. När går du och lägger dig?
01-02-tiden
21. Favorit alkoholbaserad dryck?
Martini
22. Favorit TV-program?
Anna Pihl
23. Senaste person du gick ut och åt middag med?
Ex:et och hans mor. Går sällan ut och äter.
24. Ford eller Chevrolet?
Ford
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Kroppslängden
26. Vilken är din favoritfärg?
Svart
27. Hemlig talang?
Skriver bra dikter, enligt de som förstår sig på
28. Katter eller hundar.
Hundar
CITAT (Betty @ 17-12-2006, 12:49) 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögon och händer Aha ... en till med samma "svagheter" som mig
fruberglund
17-12-2006, 15:26
1. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting, det är tyst för att Isak ska läggas inför sin eftermiddagslur. 2. Piercings? Öronen och har även ett hål i näsan men har inte haft något i det på många år. 3. Ögonfärg? Grönblå 4. Födelseplats? Krylbo i Dalarna 5. Favoritmat? Svårt, finns så mycket gott men Kinamat är en av favoriterna, då speciellt Friterad kyckling med sötsur sås och friterade bananer med glass. 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?Nej, men sonen är en hejare på det just nu 8. Favoritdag på veckan? Fredag för då är mannen pappaledig och jag kan göra vad jag vill...slutar oftast med en dag på stan, fixar håret eller naglarna på salong osv. 9. Favoritmöbel i hemmet?Sängen, älskar att sova  och så kan man ju göra annat roligt där 10. Favoritsport att titta på? Friidrott tycker jag är roligt att titta på, speciellt nu när vi har så många svenska stjärnor. 11. Favoritdryck? Pepsi Max 12. Favoritglass? Ohhh, den finns inte längre men det var Carlshamns glass med hasselnöts"creme". Kan fortfarande längta efter den... 13. Kändis du är lik? Ingen aning, tror inte jag är lik nån kändis. 14. Snabbmatsrestaurang? Max hamburgare, mycket godare än de där varmhållna skräpet på McD. 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Diskret blommig, den som satt här när vi köpte huset men den ska bytas ut, har bara inte kommit till övervåningen än. 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen, klarade på första trots att jag körde upp och gjorde prov som privatist. 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Odla.nu, svar på inlägg  Privat var det från syrran. 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen, jag gör inte sånt och har ingen kredit. Har man inte pengar att handla för så ska man inte handla! Men måste jag välja sååååå, tja Ikea har mycket möbler jag vill ha/ska köpa när jag får råd. 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter och tycker synd om mig själv för att jag inte har något att göra. Nejdå, med en 1-åring i huset så har man alltid att göra 20. När går du och lägger dig? Olika men oftast inte före 22.00 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Olika sorters cider, även där en favorit som inte finns längre, Krusbärscider av Munkbo bryggeri 22. Favorit TV-program? CSI, älskar krimmare 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man som bjöd ut mig på min födelsedag 24. Ford eller Chevrolet? Mazda!  Ingen Ford på våran gård!!! 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen...vet att det låter som en klyscha men så är det. 26. Vilken är din favoritfärg? Blå 27. Hemlig talang? Är en j-vel på att bygga trappor, hehehe. 28. Katter eller hundar. Inget av det eftersom jag är allergisk utan här blir det minigrisar för hela slanten
fruberglund
17-12-2006, 15:35
CITAT (LadyG @ 17-12-2006, 10:12) 4. Födelseplats? Avesta, Småland Menar du A Lvesta, Småland eller Avesta, Dalarna? Stoooooor skillnad ser du
fruberglund
17-12-2006, 15:37
CITAT (Whiskuchi @ 17-12-2006, 10:02) 2. Piercings? Många. 14 i öronen, varav en tragus, samt näsa, navel, tunga Och vad är Tragus??? För oss som inte är så insatta i piercingens värld (har bara i öronen och i näsan men har inte haft nåt smycke där på många år).
1. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting just nu men jag lyssnar ofta på Lugna Favoriter på radio. 2. Piercings? Har flera i bägge öronen men har aldrig örhänge i längre. 3. Ögonfärg? Blå. 4. Födelseplats? Danderyds BB i Stockholm. 5. Favoritmat? Sushi. 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej tyvärr. 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Näpp. 8. Favoritdag på veckan? Lördag. 9. Favoritmöbel i hemmet? Hörnsoffan. 10. Favoritsport att titta på? Jag ödslar inte tid med att titta på sport...tråååååkigt!! 11. Favoritdryck? Apelsinjuice. 12. Favoritglass? Dajmglass. 13. Kändis du är lik? Har blivit liknad vid Robert Wells när jag varit riktigt oklippt! 14. Snabbmatsrestaurang? Helst inte, skulle va nåt sushiställe i så fall. 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit strukturtapet (har tänkt måla om den länge o då skulle den bli rosalila) 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen. 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Babycenter. 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? OM jag skulle göra det, skulle det vara på en handelsträdgård. 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sätter mig vid datorn. 20. När går du och lägger dig? Efter midnatt. 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Margarita. 22. Favorit TV-program? CSI, Scrubs, Simpsons. 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man och dotter. 24. Ford eller Chevrolet? Chevrolet. 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen, munnen. 26. Vilken är din favoritfärg? Blå. 27. Hemlig talang? Talar jag inte om!  28. Katter eller hundar. Katter.
CITAT (AnitaGg @ 17-12-2006, 14:00) CITAT (Betty @ 17-12-2006, 12:49) 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögon och händer Aha ... en till med samma "svagheter" som mig  Mm... och på tredje plats kommer rumpan!
CITAT (Betty @ 17-12-2006, 15:43) CITAT (AnitaGg @ 17-12-2006, 14:00) CITAT (Betty @ 17-12-2006, 12:49) 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögon och händer Aha ... en till med samma "svagheter" som mig  Mm... och på tredje plats kommer rumpan!  *nickar instämmande*
1. Vad lyssnar du på just nu? u2
2. Piercings? ETT hål i ena örat
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Luleå
5. Favoritmat? Rådjur
6. Någonsin varit I Kalifornien? Ja, flera gånger
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja då!!
8. Favoritdag på veckan? Ingen
10. Favoritsport att titta på? Nä, tittar inte på tv
11. Favoritdryck? Julmust
12. Favoritglass? Alla
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Terracotta
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? En god vän
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Handelsträdgård i så fall
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sådant här, läser eller stickar
20. När går du och lägger dig? Sent
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Öl
22. Favorit TV-program? Tittar inte på tv
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min sambo
24. Ford eller Chevrolet? Nä
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen
27. Hemlig talang? Nä det tror jag inte att jag har
28. Katter eller hundar. Katter och hundar! Men jag har bara katter nu
Mvh Fenja
Whiskuchi
17-12-2006, 16:08
CITAT (fruberglund @ 17-12-2006, 15:37) CITAT (Whiskuchi @ 17-12-2006, 10:02) 2. Piercings? Många. 14 i öronen, varav en tragus, samt näsa, navel, tunga Och vad är Tragus??? För oss som inte är så insatta i piercingens värld (har bara i öronen och i näsan men har inte haft nåt smycke där på många år). Bild på traguspiercing finns här  (upptäckte att det finns ett till flådigt namn på en av mina piercings i örat, jag har uppenbarligen en helix också
CITAT (Fenja @ 17-12-2006, 16:04) 4. Födelseplats? Luleå Du också
 Jo Mvh Fenja
1. Vad lyssnar du på just nu? Datorns fläkt
2. Piercings? Yeck! (fult)
3. Ögonfärg? Ett blått & ett brunt
4. Födelseplats? Borås
5. Favoritmat? Rotmos & fläsklägg
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Inte vad jag minns!
8. Favoritdag på veckan? Lördag
10. Favoritsport att titta på? Nix
11. Favoritdryck? Lättmjölk
12. Favoritglass? Magnum yoghurt fresch
13. Kändis du är lik? Lena Olin Obs! För 20 år sedan
14. Snabbmatsrestaurang? Pizza hut
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Kräkorange
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? En kompis
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Spelar dataspel (tyvärr)
20. När går du och lägger dig? Mellan 21 och 24
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Campari & Juice
22. Favorit TV-program? Dharma & Greg
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? En kompis
24. Ford eller Chevrolet? Ford
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Blicken
26. Vilken är din favoritfärg? Ljusblå
27. Hemlig talang? Snarkar så tapeterna krullar sig
28. Katter eller hundar. Mjauuuu!
herkules
17-12-2006, 16:37
1. Vad lyssnar du på just nu? Vinyl 107 (60-tals musik)
2. Piercings? Ögonbryn, rook (http://www.tribe.se/piercingar/rook.html) och en "hemlig"
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Arvika Värmland
5. Favoritmat? Bruna bönor och stekt fläsk
8. Favoritdag på veckan? Måndag - nya utmaningar
9. Favoritmöbel i hemmet? Soffan, den är 1,20 djup och en riktig myssoffa
10. Favoritsport att titta på? Hundsport och dragracing
11. Favoritdryck? Just nu är det julmust som gäller
12. Favoritglass? Isglass
13. Kändis du är lik? Ingen som jag vet
14. Snabbmatsrestaurang? Burger King
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Pepparkaksbrun och beige
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Anita
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen - cash is king!
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Städar
20. När går du och lägger dig? 00-03
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Har ingen
22. Favorit TV-program? Engelsk kriminaldram
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Yngsta dottern
24. Ford eller Chevrolet? Cheva
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Händer, underarmar
26. Vilken är din favoritfärg? Orange
27. Hemlig talang? Ingen
28. Katter eller hundar. Hundar (men vill gärna ha en katt också)
Inga från Närke
17-12-2006, 16:59
1. Vad lyssnar du på just nu? Inget tittar på ishocky annars blandad julmusik o Elvis 2. Piercings? Hål i öronen bara 3. Ögonfärg? Blå 4. Födelseplats? BB i Askersund, Närke 5. Favoritmat? Är allätare har ingen speciell. 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja ett äppelträd till ett bröllop 1959. 8. Favoritdag på veckan? Fredag för då är det ledigt från jobbet nästa dag 9. Favoritmöbel i hemmet? Min nya säng jag fick av sambon förra året med elhiss för rygg o ben. 10. Favoritsport att titta på? Friidrott 11. Favoritdryck? Mjölk till vardags och vitt vin vid festliga tillfällen 12. Favoritglass? Magnum 13. Kändis du är lik? Margareta Krok 14. Snabbmatsrestaurang? MacDonald 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Ljus med lilarosa inslag diskret 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Min sambo 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sover eller tittar på TV 20. När går du och lägger dig? Vid 23,00 ungefär 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Ingen speciell rött o vitt vin lite sötare sorter 22. Favorit TV-program? Inget speciellt 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min sambo 24. Ford eller Chevrolet? Chevrolet 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Tänder, ögon o klädsel 26. Vilken är din favoritfärg? Ljuslila 27. Hemlig talang? Bra lyssnare om det nu räknas som hemlig annars ingen 28. Katter eller hundar. Både katt o hund. Men har bara haft katt än så länge.
Alexander-VG-zon3
17-12-2006, 17:20
1. Vad lyssnar du på just nu?
Evan
2. Piercings?
nej
3. Ögonfärg?
bruna
4. Födelseplats?
Skåne Centralsjukhuset i Kristianstad
5. Favoritmat?
lasange
6. Någonsin varit I Kalifornien?
nej
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
ja
8. Favoritdag på veckan?
fredag
9. Favoritmöbel i hemmet?
sängen
10. Favoritsport att titta på?
tittar inte på sport
11. Favoritdryck?
Cola
12. Favoritglass?
päron
13. Kändis du är lik?
ingen
14. Snabbmatsrestaurang?
inget
15. Vilken färg har din sovrumstapet?
vitt
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
inte gjort än
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån?
vet inte
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
växthuset i kristianstad
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad?
läser böcker eller går ner i trädgården
20. När går du och lägger dig?
oftast vid 22-23 på vardagen på helgen 1-4på natten
21. Favorit alkoholbaserad dryck?
jägermeister
22. Favorit TV-program?
olika
23. Senaste person du gick ut och åt middag med?
med min pojkvän
24. Ford eller Chevrolet?
inget av dom
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
personen i helhet
26. Vilken är din favoritfärg?
blå och silver
27. Hemlig talang?
hemligt
28. Katter eller hundar.
katt
1. Vad lyssnar du på just nu? TV'n som skvalar i bakgrunden 2. Piercings? Icke! 3. Ögonfärg? Blå 4. Födelseplats? Malmö 5. Favoritmat? Skaldjur 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Tror inte det... Jo förresten - kaffebryggtratten! Har bryggt kaffe i toapapper en gång när det var nöd och jag inte hade några filter - gick sådär.... 8. Favoritdag på veckan? Måndag 9. Favoritmöbel i hemmet? Sängen 10. Favoritsport att titta på? Vill inte titta - vill göra själv! 11. Favoritdryck? Lättmjölk och kaffe 12. Favoritglass? Är inte så förtjust i glass. 13. Kändis du är lik? Ingen vad jag vet 14. Snabbmatsrestaurang? Nej tack! 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Gråvit 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Funbeat som talade om att jag hade ett privat PM 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar runt eller shoppar något kul till mej själv 20. När går du och lägger dig? Mellan 22 och 24 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Rödvin 22. Favorit TV-program? Dokumentärer eller draman. Engelska deckare. 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? En datorleverantör 24. Ford eller Chevrolet? Ingen Ford på våran gård - så Chevrolet om jag MÅSTE välja... 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Blicken 26. Vilken är din favoritfärg? Rött 27. Hemlig talang? Ni skulle bara veta!!!! 28. Katter eller hundar. Gärna både och om jag kunde!
CITAT (stina @ 17-12-2006, 17:39) 12. Favoritglass? Är inte så förtjust i glass.  Du var mig allt en bra konstig en du...
fruberglund
17-12-2006, 18:36
CITAT (flaxss @ 17-12-2006, 17:20) 23. Senaste person du gick ut och åt middag med?
med min pojkvän Jaså du  , där fick man veta nåt nytt om dig
CITAT (fruberglund @ 17-12-2006, 18:36) CITAT (flaxss @ 17-12-2006, 17:20) 23. Senaste person du gick ut och åt middag med?
med min pojkvän Jaså du  , där fick man veta nåt nytt om dig  Det har jag vetat länge
CITAT (yenny @ 17-12-2006, 19:03) CITAT (fruberglund @ 17-12-2006, 18:36) CITAT (flaxss @ 17-12-2006, 17:20) 23. Senaste person du gick ut och åt middag med?
med min pojkvän Jaså du  , där fick man veta nåt nytt om dig  Det har jag vetat länge  Säger detsamma jag!
CITAT (fruberglund @ 17-12-2006, 15:35) CITAT (LadyG @ 17-12-2006, 10:12) 4. Födelseplats? Avesta, Småland Menar du A Lvesta, Småland eller Avesta, Dalarna? Stoooooor skillnad ser du  Ujj, skulle vara fler bokstäver där, det har du helt rätt i
Blomstertanten
17-12-2006, 20:19
1. Vad lyssnar du på just nu? Suset från datorn2. Piercings? Hål i öronen som nog har växt igen 3. Ögonfärg? Gröna 4. Födelseplats? BB i Örebro 5. Favoritmat? Hmmm. Svårt att välja ! Gillar nästan all mat. Drar till med fläskfilé med grönmögelsås 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nääää. Och skulle jag resa utomlands så inte skulle jag åka dit ! Påskön är min dröm att komma till nån gång 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Inte vad jag kan komma på nu 8. Favoritdag på veckan? Möjligtvis fredag eller lördag för då är jag ledig 9. Favoritmöbel i hemmet? Räknas akvarium som möbel ? Sängen kan jag inte välja för den är inte ett dugg skön ! Nån som har en skön till skänks ? 10. Favoritsport att titta på? Ishockey 11. Favoritdryck? Kaffe. Eller Amarula. Eller Lakka. Svårt det här 12. Favoritglass? Hasselnötsglass 13. Kändis du är lik? Kändis o kändis Men jag är väldigt lik min mamma säger alla 14. Snabbmatsrestaurang? Ser helst att maten är långsam så jag hinner ifatt den 15. Vilken färg har din sovrumstapet? Omöjligt att svara på ! Har inget sovrum utan sover i vardagsrummet, där är tapeten gul (Jag har INTE valt den)16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Inte en gång eftersom jag aldrig ens försökt få nåt körkort. Kanske lugnast så !:P För alla andra !17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Vänta ! Måste kolla !Blomsterlandet 18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen, för jag har inget kreditkort och har aldrig haft. Är nog inte kreditvärdig 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Rullar tummar. 20. När går du och lägger dig? Oftast innan jag somnar 21. Favorit alkoholbaserad dryck? Se svar på fråga 11. Minus kaffet så klart 22. Favorit TV-program? Tittar inte så ofta eftersom jag jobbar på kvällarna. 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Var rätt länge sedan , kommer knappt ihåg. Troligen mamma för hon har råd att bjuda 24. Ford eller Chevrolet? Ingen av dom. Crescent (tror det är en sån cykel jag har) 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen 26. Vilken är din favoritfärg? Grönt, som förr var den värsta färg jag visste 27. Hemlig talang? Om jag avslöjar det så är det ju ingen hemlighet längre ! 28. Katter eller hundar. Katter är jag allergisk mot , men inte mot hundar. Jag vill ha en katt !!!!!! Och en Irländsk varghund !!!
Piccante
17-12-2006, 21:18
1. Vad lyssnar du på just nu? webradio
2. Piercings? nej
3. Ögonfärg? brun/grön melerade
4. Födelseplats? Borås lasarett
5. Favoritmat? husmanskost
6. Någonsin varit I Kalifornien? inte än
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? nej
8. Favoritdag på veckan? onsdag
9. Favoritmöbel i hemmet? min fåtölj
10. Favoritsport att titta på? tittar helst inte på sport
11. Favoritdryck? kaffe
12. Favoritglass? himmelsk röra eller polka
13. Kändis du är lik? ingen tror jag?
15. Vilken färg har din sovrumstapet? beige
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? har inte skrivit
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? spam
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? ingen
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? surfar på nätet
20. När går du och lägger dig? för sent
21. Favorit alkoholbaserad dryck? rödvin
22. Favorit TV-program? Lost
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? familjen
24. Ford eller Chevrolet? Toyota Prius:P
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? ögonen
26. Vilken är din favoritfärg? grön
27. Hemlig talang? tror inte jag har någon
28. Katter eller hundar. katt
CITAT (wolkenkrabber @ 17-12-2006, 10:05) 4. Födelseplats? löwenströmska Där är jag också född
fruberglund
17-12-2006, 21:38
CITAT (Blomstertanten @ 17-12-2006, 20:19) 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nääää. Och skulle jag resa utomlands så inte skulle jag åka dit ! Påskön är min dröm att komma till nån gång Jag med! Visst verkar det mäktigt
Blomstertanten
17-12-2006, 21:49
CITAT (fruberglund @ 17-12-2006, 21:38) CITAT (Blomstertanten @ 17-12-2006, 20:19) 6. Någonsin varit I Kalifornien? Nääää. Och skulle jag resa utomlands så inte skulle jag åka dit ! Påskön är min dröm att komma till nån gång
Jag med! Visst verkar det mäktigt  Lovar att hojta till när det är dags, så kan du få följa med !
1. Vad lyssnar du på just nu? Tv i bakgrunden
2. Piercings? Hål i öronen
3. Ögonfärg? grå-grön
4. Födelseplats? Göttingen
5. Favoritmat? Kinamat
6. Någonsin varit I Kalifornien? nej
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? nej
8. Favoritdag på veckan? alla
9. Favoritmöbel i hemmet? soffa
10. Favoritsport att titta på? ingen
11. Favoritdryck? kolsyrat vatten
12. Favoritglass? fruktglass 13. Kändis du är lik? ingen
14. Snabbmatsrestaurang? ingen
15. Vilken färg har din sovrumstapet? ljusgrön
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? har jag inte gjort än
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? spam
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? ingen
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? försöker hitta på något
20. När går du och lägger dig? när jag är trött omkr 23:00
21. Favorit alkoholbaserad dryck? vin
22. Favorit TV-program? trädgårdsprogram el eng.deckare
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? en kompis
24. Ford eller Chevrolet? ingen
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? utstrålning
26. Vilken är din favoritfärg? röd
27. Hemlig talang? kanske?
28. Katter eller hundar. båda
CITAT (AnitaGg @ 17-12-2006, 09:53) 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Är inte det en rätt osynliggörande fråga att ställa när det så uppenbart finns homosar på forumet?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|