Jag har kanske missuppfattat syftet med småprat. Jag trodde att det var meningen att man skulle få prata om litet av varje, inte alltid trädgård...
Jag uppfattade det som att de andra rubrikerna i forumet var för trädgård i första hand, och att det här kunde innehålla litet av varje.
Om man inte är intresserad av ett ämne, är det väl bara att inte öppna den tråden? Så kan de som ÄR intresserade byta åsikter där, utan att på något sätt störa andra?
Och när det gäller att vilja eller inte vilja skriva ut sitt namn, eller underteckna saker så är det väl upp till var och en? Alla har väl rätt att bli bemötta med respekt, vare sig de vill skriva på eller inte?
För min personliga del tycker jag att det är MYCKET stor skillnad mellan att skriva under ett upprop för att en person inte ska bli stenad, och att skicka ett kedjebrev??? (Jag skickar för övrigt inte heller kedjebrev.)
Hälsningar MadeleineB
--------------------
Hyllegården - din kryddbod på nätet! Örter, kryddor, olivtvål och mer... www.hyllegarden.com Gå ner i vikt - vår metod är enkel och effektiv. Inga piller, pulver eller pekpinnar!
|