Igår när sambon åkte hem från arlanda låg han i vänster körfält för omkörning på motorvägen. Då kommer det upp en bil bakom honom och blinkar med helljusen som en dåre och visade att den tyckte att han skulle gå åt sidan. Sambon låg ju själv för omkörning och hade alltså bilar i högra körfältet och kunde därför inte kasta sig åt sidan. Den andra bilen fortsatte blinka hysteriskt, vilket sambon blev ordentligt irriterad på, den personen måste ju´också ha sett att han inte hade någon möjlighet att gå åt sidan + att det faktiskt tom är olagligt att ligga och hetsa bakom någon sådär.
När sambon sedan går åt sidan och "dåren" kör om i rasande fart sätter sambon upp fingret åt honom (jättemoget jag vet....)
Då blev den andra helt galen svänger in framför sambon och åker och tvärnitar framför honom på motorvägen

efter en stund försvinner han i rasande fart, då ringer sambons mobil, och denna galna människa har då ring till bilregistret och fått fram sambons uppgifter och ringer upp och hotar honom att han ska söka upp honom, och han ska få ångra att han pekade finger åt honom osv. Sambon påpekar att det faktisk är olagligt att åka och hetsa någon och att han inte hade någon möjlighet att gå åt sidan när det ligger bilar där. Personen ringer honom två gånger på mobilen och hotar med att han ska få ångra "fingret" för personen hade faktiskt brottom!!! Och han kommer att söka upp honom.
Otroligt obehagligt... Har han fått fram sambons uppgifter vet han ju´även var vi bor... Själv ringde personen från skyddat nummer så vi får inte fram vem han är (min chef tyckte att vi skulle polisanmäla, men det blir ju´lite svårt när vi inte vet vem han är) Tyvärr kom sambon på försent att han borde tagit dens reg nummer....
Nu sitter jag här och är lite nervös att personen kommer att dyka upp här hemma.....