Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag sådde innesådder den 3 kan kungsljusen redan grott fullt med små gröna tini vini saker som sticker upp kan ju inte visa med bild men...
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
HJÄLP
jo så här var det helen skrev ute i jan ditt svar blev så här: Hm , visst är det så att du har lysrör -? Varken Verbascum eller riddarsporrar ska ha kyla för att gro och absolut inte New millennium sorterna-de är känsliga o ruttnar lätt i kyla Täck riddarsporrefrö med tunnt lager jord -pga att vissa gror lättare i mörker)
Tiderna som Helen/ Åsa mfl skrivit är jätte bra, så jorden med Älgen på suverän och du tycker kanske att en 50 liters säck låter mkt ? tro mej det går åt
så då trodde jag att det jag skulle ändra på är att den inte skulle stå ute men att tiden var bra..... så tokigt det kan gå
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"