Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
Hej alla odliater
jo jag var ju mer än ett halvår tidig förra gången men nu är det ju "bara" 3 månader kvar och folk brukar ju planera in saker eftersom att mässan håller öppet to tom sö så tänkte jag att vissa kanske redan planerat in vilken dag ni ska åka dit
jag har ju redan sagt att jag vill få chansen att träffa så många av er som möjligt så jag planerar in hela helgen
så jag hoppas att flera tycker att det kan vara kul att träffas(och Ingemar ska ju se till att lägga ut en tråd ang knappar så vi "nya" ska hinna få till dess)
länk till mässan hoppas att vi ses och ja jag kommer att hämta upp tråden igen närmre mars
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
vilka bra tips Katti med torpet och gunnelö....
det var ju en rolig fortsättning på tråden att lägga in tips om mässan och hur just ni brukar göra
såg just en rolig bild framför mig(men det är nog min feberyra ) jo jag såg mig själv med en stor skylt Malin72 här e jag sen kan ju folk själv bestämma om dom vill hälsa eller ej
nej men allvarligt det ska bli jätte roligt att ses och fortsätt att fylla på tråden om tips mm
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"