CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 22:28)
CITAT (LadyG @ 22-01-2007, 22:25)
Har haft mycket få problem med Norton Internet Security (Ghost däremot är en helt annan femma!) och inga problem alls med Symantec support, så jag är nöjd.
Fast det är först denna versionen jag tycker är snabb och smidig. Tidigare var det riktigt besvärliga, tungrodda saker som tog mycket kraft från datorn.
Jag har haft Norton i ca 4-5 år nu och aldrig haft problem tidigare...så jag får väl vara liiiite nöjd iaf med dem...

...men ibland så får man svära lite...men nu ska jag nog ta och titta lite på tv så länge och vänta på att virus scanningen ska bli klar...
Absolut, svära måste man få på datorn

Fast jag tycker nog Microsoft support är den bästa jag haft med att göra. God tvåa är D-Link och därefter Symantec.
Novell, Sun och Cisco däremot är inte fullt lika tjänstvilliga. Spö ska de ha

Dessvärre har jag aldrig träffat en suportavdelning som inte haft vett att ta betalt för sig, så det får vi nog acceptera eller hjälpa varandra ur kniporna

Jag föredrar att vi hjälps åt gratis än att vi matar supporten med surt förvärvade slantar