CITAT (Fizzgigg @ 22-01-2007, 22:31)
Det enda jag inte riktigt tycker om med Internet Security är brandväggen som kan kännas övernitisk (i den mån det är möjligt med en brandvägg) men framförallt går den inte att konfigurera så detaljerat som jag vill. Der as antivirus tycker jag däremot är toppen med skydd för allt från root kit och maskar till vanliga virus mycket annat. Framför allt är 2007-versionen toppen, den är både snabb och effektiv.
Ghost tycker jag är en livräddare och version 10 är toppen. Goback hatar jag däremot, och deras backupprogram har jag liggande i hyllan utan att ha testat det.
Supporten tycker jag är väldigt bra, men kan ju bero på att jag struntar i telefonsupport (eftersom jag aldrig har trött på ett enda företag någonsin som har en telefonsupport som varit bättre än värdelös). Symantecs onlinesupport tycker jag är jättebra och de gånger jag har mailat om problem har jag fått svar både snabbt och rätt.
Just det ja, Goback hade jag ju glömt!!!
Vilket &/¤&%¤&% skräp!!!!
Det var det jäkla programmet som fick min gamla dator att begå harakiri och göra sig oanvändbar i en evighet!!!
Å så förbannad jag var då!