tänkte bara förklara vissa saker
det jag menade med att vetenskapningen är gissningar är för att man testar en teori om den håller är det det som gäller fram tills nått annat utesluter det (hur många gånger har tex inte atomen ändrats) och man ska ju komma ihäg att om något är en gissning behöver inte betyda att det är fel
man ska också komma ihåg att vetenskapen inte utesluter att en gud finns alltså så kan man vara lika logisk som kristen, som en ateist
jag tror på meningen med bibeln typ att älska varandra men som jag har sagt så anser jag att bibeln är skriven av människor (rättelse män som var influred av samhäller för nåra tusen år sen)
wow va mkt det var skrivet förresten trodde mitt lilla ps skulle göra så att folk inte blev så arga men jag kan inte se in i framtiden
ps. detta är vad jag tycker, så ingen av er behöver tycka samma som jag jag älskar dock att diskutera och att lära sig därför så spollar det om man läser bibeln, koranen, tao te ching eller det nyaste inom vetenskap, ingen kunskap är för tung att bära
--------------------
If you don't think you can defeat your opponent because your short, just remember, paper cuts hurt too.
|