Apropå regler i detta forum, så har alla som registrerat sig godkänt följande:
CITAT
Odla.nu tar inget ansvar för innehållet i de inlägg som skrivs i forumet, varje användare ansvarar för innehållet i sina egna inlägg. Vi tar inget ansvar eller ger några garantier för riktigheten eller användbarheten i de inlägg som skrivs. De enskilda inläggen uttrycker skribentens åsikter vilket inte nödvändigtvis är detsamma som Odla.nu:s. Varje användare som upplever ett inlägg som stötande uppmanas att omedelbart kontakta Odla.nu via e-post. Vi har möjlighet att radera stötande inlägg, och kommer, om det visar sig vara nödvändigt att göra detta så fort som möjligt efter att det har kommit till vår kännedom. Som användare av forumet godkänner du villkoren och kommer ej att publicera material som du vet är falskt, ärekränkande, smädligt, ofredande, oriktigt, vulgärt, sexuellt, oanständigt, hädiskt, hotfullt eller som på något annat sätt inkräktar på någons privatliv eller strider mot svensk lag. Du kommer ej hellre att publicera material som är skyddat av copyright om denna inte ägs av dig själv eller Odla.nu.
Blev tvungen att logga ut och gå till registreringssidan för att hitta denna info som alla har läst.
Detta borde kanske finnas överst i forumet precis så som i många andra forum.
Nu vet jag att jag brutit mot detta vid ett flertal tillfällen då jag skrivit oanständiga inlägg