Medlem
Antal inlägg: 4 173
Medlem nr: 2 369
Har fått deras vårkatalog idag, och du milde vilken Dahlia, mörkblå, så fanatstisk! Jag som har hela (nästan!) garaget fullt med 'vanliga' dahlior, som jag inte ska plantera ens i år, hade jag tänkt... Och så hittar man denna ljuvliga skapelse! Snacka om MÅSTE HA!! Jag har BEGÄR efter denna, förmodligen beställer jag den också! *Suck* Har ju fullt överallt!
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
CITAT (svanqvistj @ 06-02-2007, 16:01)
Hej! Jag beställde från Rosenlust ifjol. Plantorna jag fick var små men friska, men när jag väl planterade ut dem och de började visa färg så var 4 av 7 plantor fel färg (vit i stället för blå och vice versa) dessutom var en sort helt fel. Det som såldes som vit porslinsveronica var i själva verket något annat - jag fick ulleterneller. Med tanke på priset är jag inte alls nöjd. I år åkte reklamen rakt i återvinningen.
Har någon av er prövat Horto Green?
Jeanette
Jag såg tidigare idag att Kerstin z5-6 svarat att det blivit mycket sämre på Hortogreen och att hon inte kunde rekommendera det. Minns bara inte var tråden är tyvärr. Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."