CITAT (AnitaGg @ 10-02-2007, 11:39)
CITAT (Fenja @ 10-02-2007, 11:35)
Jag klumpar inte ihop dig just i detta sammanhang AnitaGg. :) Jag hoppas att alla uppmärksammar, och lägger på minnet, dina rader om detta, citat:
"Om man nu vill ha en egen liten tråd om nåt ämne, ja men starta en sån då. Men man skulle ju kunna ge den ett annat namn i rubriken.
"Jag är sjuk och mår inte bra"
Kanon! Då vet man ju vad den handlar om."
Mvh
Fenja
Tror inte du ska ha allt för stora förhoppningar om att alla ska lägga det på minnet.
Så intressanta är nog inte mina åsikter

Förstår hur du menar där Anita

om alla som är febersjuka eller kräksjuka inte hittar gnälltråden skulle skapa en ny gnälltråd istället för en "jag är så jäkla sjuk idag

" tråd så skulle småprat snart nedlusas av gnälltrådar. Då kan vi väl lika gärna starta en egen tråd för alla roliga positiva saker vi upplever istället??

Jag läser hellre om sånt som kan va´kul än en massa gnälltrådar, och jag är rätt övertygad om att Pejori inte skulle konkurera ut den fasta aktuella gnälltråden, det framgår juh tydligt av underrubriken. Hellre trådar som är personliga, där man får skicka en krya-på-dig hälsning...och en kram till dom som förtjänat en sån

verkar lite löjligt att sitta och börja bråka om en gnälltråd.....

....och dra paraleller mellan andra medlemmar, vi har ett lika värde här inne....vill jag gärna tro i alla fall