Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Knycka trådar, okej?
          Maria_z5
          Inlägg 13-02-2007, 22:22
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 407
          Medlem nr: 8 881

Jag har sett lite då och då att man ber om ursäkt för att man skriver in någon egen vinkling på en tråd som någon annan startat.
          Rätta mig om jag har fel men är det inte därför vi har sökfunktionen för att det inte ska finnas 20 trådar med nästan exakt samma fråga? huh.gif

Vad säger ni om det här?

/Maria

--------------------
          Entusiast i zon 5

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gita
          Inlägg 14-02-2007, 08:37
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (Leocarpus @ 13-02-2007, 22:53)
          CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-02-2007, 22:48)
          CITAT (Leocarpus @ 13-02-2007, 22:43)
          Sen kan jag bara relatera till mig själv och dumheter jag har gjort. Jag började diskutera i en tråd angående det ämnet men sen fick mitt inlägg tråden att ändra innehåll ganska mycket och jag var där och fyllde på med ännu fler inlägg.

Tillslut så diskuterades inte det som trådskaparen hade tänk. Då hade det varit schysstare att jag startade en egen tråd. Fast jag visste iofs  inte när jag skrev första inlägget att jag skulle flumma iväg så unsure.gif

Jag tror det är oundvikligt att det blir så ibland också...diskussionerna utvecklas ju och tar nya vägar. Det behöver inte alltid vara fel tycker jag. Om trådskaparen tycker att den inte fått tillräcklig respons på sitt ursprungsinlägg tycker jag att den kan säga till. Men ibland har man ju fått svar på det man undrar och tycker inte det gör så mycket att tråden utvecklas åt nåt annat håll. smile.gif

Jo i viss mån kan det vara oundvikligt. Man diskuterar sällan med sig själv i en tråd laugh.gif så ofta är det två som ansvarar för att det urartar.

Jag är kanske rädd för att alla trådskapare inte vågar säga till riktigt ifall de känner att deras frågor kommer i skymundan av andras babbel. Men jag skulle inte ta illa upp själv om någon tillrättavisade mig på ett trevligt sätt.

För mej är det självklart att trådar leder vidare och spretar åt olika håll. Jämför med samtal och debatter i IRL, man kan väl aldrig veta var man hamnar. Så trist allt skulle vara om man redan från början kunde förutsätta fortsättningen.
          Gita

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-09-2025, 03:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon