Medlem
Antal inlägg: 1 040
Medlem nr: 8 745
Jag har märkt vid biltvätten på bensinstationen att en del personer sitter i sina bilar medan bilen tvättas. Själv brukar jag vänta utanför, jag vill inte sitta i bilen om tvätten skulle strejka mitt i programmet.. Hur gör ni?
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Min kusins förra man var en som mer eller mindre hade "tummen mitt i handen" I allafall skulle han vara snäll att åka och tvätta hennes bil. Det var på den tiden radioantennen oftast satt på vä. framskärm. I allafall han stoppar i poletten, sätter sig i bilen och 'tvätten' startar. Och när 'tvätten' passerar för att börja spola vatten på bilen upptäcker han att han glömt att ta bort antennen.........Så han skyndar sig att öppna dörren för att snabbt skruva loss antennen............DÅ kommer 'tvätten' tillbaka............spolar bilen full i vatten..........och tar med sig hela förardörren............Gissa om han skämdes när han kommer hem med bilen och det visar sig att förardörren numera befinner sig ilastad baksätet på bilen..........
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album