Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Några synpunkter, navigering, markera som läst, lämna spår
          Eva 33c
          Inlägg 01-03-2007, 10:24
          Länk hit: #1

Gäster

Jag gillar det nya forumet, mycket är ju en vanesak, man känner sig lite vilsen i början.
          Efter att ha använt det nya forumet några dagar har jag några små synpunkter.

Jag vill gärna ha navigering ( "Trädgårdsforumet>Forumteknink>Support") även längst ner på sidan. Visst går det fort att trycka upp sig med en pil, men ändå...

Jag saknar (eller är jag blind?) möjligheten att markera en avdelning som läst. Man kan markera hela forumet som läst har jag sett, men förut använde jag alltid detta när jag läst de inlägg som intresserade mig i en avdelning.

Sen är jag inte så förtjust i att man "lämnar spår" efter sig så fort man öppnat någons profil. Inte heller är jag intresserad av att se vilka som öppnat min, vill de mig något så skickar de väl ett PM eller skriver i gästboken. Jag har tittat på flera profiler nu i början av nyfikenhet på vad som var nytt och inser att många nog undrar vem jag är : ) Märker nu att jag drar mig för att titta på någons profil pga av detta.

En vanlig adressbok (som bara jag har tillgång till) verkar inte heller finnas nu, eller har jag fel? Mina vänner-listan kan man inte göra "privat" eller?
          Kanske skulle jag vilja välja mer vad som är privat eller vad som kan visas av den information som finns i profilen.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lady Hamilton
          Inlägg 01-03-2007, 10:34
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Hej Eva Om du går in på in kontrollpanel och klickar på "Blockerade vänner" Så hittar du din "gamla adress bok" där. Och när jag var in på din profil så kunde inte jag se, att jag hade någon möjlighet att "se" vilka du har i DEN mappen

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 00:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon