Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Vad är det för adress till Älvsjömässan? Hittar bara en massa sidor "runt i kring" som är detaljerade........vill kunna se o välja själv VAD jag vill läsa om
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Jo jag hade tänkt att vi skulle träffas "där" (om du klickar upp kartan så ser du var jag pekar)
Nä inte kan jag tala om vart vi skall träffas enligt en av mina bätre vänner så skulle jag kunna gå vilse i min egna ficka Visseligen kan jag läsa kartor Men vi får återkomma med tid o plats i "Lördagstråden"
Alltså jag "vet" redan vart vi skall föreslås att träffas men...........som sagt var.....den "beskrivningen" vart den platsen är överlåter jag till "någon" annan och då blir det nog lämpligtvis i "Lö-tråden" Ärligt talat så tycker inte jag att "kartan" stämmer med hur det ser ut på "riktigt"
Det kommer nog att bli här på Entretorget i alla fall............Bättre karta
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
[quote name='Lady Hamilton' date='05-03-2007, 08:27' post='569440'] Jo jag hade tänkt att vi skulle träffas "där" (om du klickar upp kartan så ser du var jag pekar)
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"